Bestandjes worden 0 Bytes bij upload.

Pagina: 1
Acties:

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 22:38
Als ik met leechFTP of SmartFTP bestandjes naar de webspace van @home upload dan worden ze 0bytes.. dus heb ik er nix aan. :( Hoe komt dit, en vooral; Wat is de oplossing?

Ik heb al van alles geprobeerdt maar het uploaden blijft onmogelijk. Bij andere hosters: Hypermart, Virtualave en F2S doet ie het wel gewoon!

Verwijderd

kijk ff wat voor error-msg hij geeft bij het uploaden als hij er al een geeft.. grote kans dat je datalimiet op die server is bereikt en je nix meer mag uploaden.
als dit niet het geval is, moet je ff de admins mailen zodat zij het kunnen nakijken, want dit is in ieder geval een 'probleem' op hun server.

Verwijderd

Zoiets heb ik ook (vaak, bijna altijd) bij de FTP server van Freehosting. Als ik op mijn domeinnaam wat wil uploaden dan load 'ie dat dus ook gewoon up (8-)), maar na het uploaden dan doet 'ie niks meer, ook niet verversen van de inhoud ofzo :(. Als ik dan uitlog en opnieuw inlog, dan is het bestand 0 bytes :(
Dit heb ik niet altijd, als het niet druk is dan lukt het uploaden wel normaal ('s morgens vroeg). Waar kan dat aan liggen?

• Maxonic
Afbeeldingslocatie: http://maxonic.hypermart.net/prive/teveel.jpg

Zou het hier door komen mischien? :)

• Maxonic
IDD.. dit is de oorzaak. |:(
Gewoon dat je het maximum van de toegewezen ruimte hebt bereikt.

Ik heb ff alle plaatjes naar een andere server verplaatst.. Nu (met 2,9 MB) lukt het gewoon weer allemaal! :)