Toon posts:

creative megaworks 5.1 550 inspelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb znoet de creative megaworks besteld samen met een audigy2 ZS. Nu lees ik op een aantal customer reviews dat velen de set in het begin te snel vollen bak zetten en dat de subwoofer stuk gegaan is. Ik lees dan ook dat het best is dat je de speakers een weekje rustig laat spelen, om ze op te warmen en dan kan de set tegen zowat alles.

Heeft hier iemand ervaring mee ? Hoe warm ik ze best op? Ik wil niet dat ze de eerste dagen al kapot springen :s

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Als je gewoon op normale geluidsnivea's speelt kan er niets gebeuren. Zolang niet de hele straat je gestamp hoort zal er niets mis gaan.
Je kan best hard spelen hoor, maar gewoon binnen het 'normale'.

iRacing Profiel

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hoeft speakers helemaal niet op te warmen, wees maar gerust, als dat zo zou zijn, dan had het in de handleiding gestaan. Inspelen is meer een (theoretisch) audiofiel iets, waarbij speakers in het begin heel slecht klinken en na verloop van tijd (*na het inspelen) wat subtieler gaan klinken. SOmmige mensen beweren dat je zelfs kabels moet inspelen, maar daar geloof ik niet zo in.

Speel er gewoon lekker mee, ook lekker hard, daar kan zo'n set namelijk tegen, ook direct uit de doos.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp