Word 2002

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:18
Ik heb een bestand met allemaal eerste blz van brieven. Hier staan naam adres gegevens op enzo.
De tweede blz van de brief is voor iedereen gelijk (ander bestand). Ik wil nu dat na iedere blz 1 die afgedrukt is automatisch blz 2 ook wordt afgedrukt, zodat ik in het setje van twee een nietje kan laten zetten en ik snel klaar ben.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? Heb uiteraard gezocht. Kom dan uit bij hoofddocument en subdocument samenvoegen en dat is niet echt wat ik wil.
Gebruik WinXP en Word2002

Onder aan iedere brief een code invoeren is niet echt een optie omdat het om veel brieven gaat en dit waarschijnlijk net zo arbeidsintensief is al handmatig samenvoegen.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Was het niet makkelijker geweest een standaard brief te hebben, gewoon 1 document van 2 pagina's, met daaraan een adresbestand gekoppeld, en een verwijzing in het document naar je adressenbestand? Zo deden we het bij mijn vorige werk altijd, heb alleen even geen idee meer hoe dat zit. Weet wel dat het een los excel of access sheetje was met adressen, een dan een koppeling in je word document naar de verschillende adressen toe.

• miles
Dat was veel makkelijker geweest maar degene die met dit projectje begonnen is heeft daar niet aan gedacht. Die persoon is nu weg en ik mag de rommel opruimen.
Ik denk dat het onmogelijk is om op een simpele manier voor elkaar te krijgen wat ik wil, maar misschien dat er hier op het forum iemand rondloopt die een heel goed idee heeft, daarom toch maar even gevraagd.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Kan je niet met een macro je tweede (standaard)pagina plakken op elke 'harde pagina'?

Houdoe

• miles
Kan misschien wel, maar ik weet niet precies hoe dat moet......
Ben ooit wel in VB bezig geweest, moet maar eens heel hard gaan nadenken om dat weer boven te halen.

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-08 19:32
Bestanden koppelen
Pagina: 1