[DIL]Z680 of huidige set behouden?

Pagina: 1
Acties:

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:04
Ik zit hier met een dillemma, namelijk ik heb nu:
B&W DM 220 als fronts(100 watt rms)
Jamo compact 70(nauwelijks aan klote dingen, als center of xtra fronts, 75 watt rms)
Philips MFB 541 aktieve boxen(30 watt rms)

Daarbij heb ik ook nog 2 versterkers
Kenwood KA-60 (2x 50 watt)
Sony ta-535( 2x80 watt geschat)

Dit allemaal draait leuk, maar zowel versterkers als boxen gaan gebreken vertonen(uitvallende kanalen, Jamo woofer gescheurd, rot foam :P)

Nou vraag ik me af of ik alles gewoon moet proberen te verkopen en een Logitech Z-680 moet kopen die oer het algemeen meer Watt in zich heeft en een hogere SPL heeft en daarbij komt dat hij lekker compact is.

Nu vraag ik of het kopen van de Z-680 een teleurstelling zou kunnen worden vergeleken met wat ik nu heb?

If it aint broke, fix it till it is!

Verwijderd

Alleen al een setje B&W DM220 kunnen meer druk leveren dan zo'n logitech geval...

Verwijderd

de B&W's zou ik toch niet wegdoen. Heb zelf een Z-680 en die geeft een zeer goed geluid, maar mijn set is al 2 keer stuk geweest (zal wel aan mij liggen :P), feit is en blijft dat en normale set uiteindelijk meer mogelijkheden bied. Je kan makkelijker modulair upgraden.

Als je er korte metten mee wilt maken is een Z-680 wel een goede oplossing

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Nog een betere oplossing: sluit je B&Ws aan op de versterker van de Z680 :o

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 15:17

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

damn wat zonde, als die dm220's nog goed zijn zou ik daar eerst es een goede versterker voor halen. houd er rekening mee dat de impedantie bij lage tonen voor b&w's nog wel es erg laag kan worden. dus neem een amp met een goede voeding.
goed stereo is altijd beter dan brak 5.1 !!!

blabla

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:04
een goede versterker voor de B&W's, welke ozuden jullie aanraden voor een schappelijk prijsje?

If it aint broke, fix it till it is!

Pagina: 1