Ik heb een vraag over de CPU koeler voor het moederbord wat ik nu heb en wat ik wil gaan kopen. De processor van tegenwoordig van intel met socket 478 wil ik natuurlijk goed gekoeld hebben. Ik heb er tenslotte een Prescottje op zitten
.
Mijn oog is al een hele tijd gevallen op de CPU koeler van Thermalright de SP-94. Dan zet ik er een mooie Papst fan op 92mm en gaan met de banaan
. Maar met mijn ogen bijna vallend op het nieuwe socket 775(van Intel) ben ik eigenlijk benieuwd of die SP-94 dus ook op die van de ASUS mobo's past???
Aangezien die switch tussen de mobo's en de proc eigenlijk te duur is wil ik dus kijken voor een CPU koeler voor de twee verschillende soorten sockets(liefst dus zoiets als SP-94 mooi ding
).
edit: Heeft iemand uberhaupt de CPU koeler van Thermalright (de sp-94 versie)???
Mijn oog is al een hele tijd gevallen op de CPU koeler van Thermalright de SP-94. Dan zet ik er een mooie Papst fan op 92mm en gaan met de banaan
Aangezien die switch tussen de mobo's en de proc eigenlijk te duur is wil ik dus kijken voor een CPU koeler voor de twee verschillende soorten sockets(liefst dus zoiets als SP-94 mooi ding
edit: Heeft iemand uberhaupt de CPU koeler van Thermalright (de sp-94 versie)???
[ Voor 7% gewijzigd door Ventrigo op 17-08-2004 19:40 ]
Self reflection is the school of wisdom