Amd Athlon 64

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• AquaNomaX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-02 23:06
Beste Heren en Dames...

Ik ben voornemens om een nieuwe pc te gaan halen met een Amd Athlon 64 3200+ processor en een Asus K8V SE Deluxe moederbord.

Maar nou hoorde ik dat Amd Athlon 64 niet goed zou werken op XP, klopt dit?
XP moet ook geen 64-bits ondersteunen heb ik gehoord

Verder haal ik een AsusV9520TD 256 MBram grafische kaart...

Kan iemand mij hiermee helpen...

M vr gr

Aqua

Verwijderd

Ik denk dat dit best in de FAQ staat, of niet?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Allereerst welkom op dit forum.

Om je vraag te beantwoorden:
Een AMD 64 processor werkt prima met de 'gewone' Windows XP, omdat de processor ook 32-bits gewoon ondersteund.
Voor de rest is de AMD 64 processor al volop besproken op het forum en kun je ook informatie halen uit nieuwsberichten op de frontpage, dus als je meer wilt weten kun je altijd zoeken ;)

@ AMD64Freak: dit staat niet direct in de FAQ, en voor de rest vind ik het nogal bot om een nieuw iemand zo af te wimpelen.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
Windows XP (32bit en 64bit) werken prima op die CPU. Wat je ook gehoord heb over slecht lopen, het is onzin. Kopen die hap!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:43
Ook van harte welkom op het forum :)

Deze info staat misschien niet direct in de FAQ maar is zeker weten uitvoerig besproken. Mijn advies, lees de algemene FAQ eens door, dan weet je wat je te doen staat. En dat is namelijk een search draaien.

En, tis onzin, deze processor draait met XP als een SnelTrein :)

King of Cod

Verwijderd

Hoi en welkom op GoT
De vraag die jij stelt is allemaal duidelijk in de search uitgelegt.
Verder werkt dit perfect
dalijk op die nieuwe windows xp 64bit zal het nog beter werken ;)
suc6

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

/me En ook van mij een welkom op GoT *

Ik draai al een halfjaar probleemloos met een Athlon XP64 3200+, een ASUS K8V Deluxe moederbord en Windows XP.

Het is jammer dat de search van GoT momenteel wat kuren vertoont, anders had je snel kunnen uitvinden dat dit een probleemloze combinatie is mits het juiste geheugen wordt gebruikt. Geheugenproblemen zijn er helaas volop te vinden maar meestal is verandering van merk/model/type dan de oplossing. Door goed te kijken welk geheugen door ASUS wordt aanbevolen voorkom je die problemen al vooraf.

Om eerlijk te zijn vind ik je vraag nu niet echt een van de slimste. Als je iets hoort is het wel zo leuk om even zelf op onderzoek te gaan i.p.v. het direct te vragen. Daar leer je niets van immers?

Kijk eens in de topics van dit deel van het forum, er is veel over de AMD 64 te vinden. Veel leesplezier.

Overigens, er is al een 64 bits versie van Windows XP. Dat is een beta-versie die gratis te downloaden is. Diverse fabrikanten hebben ondertussen ook al lang hun 64 bits drivers klaar en die zijn dus ook gewoon te downloaden.

[ Voor 14% gewijzigd door Guardian Angel op 17-08-2004 01:01 ]

ARME AOW’er

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* dion_b is with stupid ;)

Welkom op GoT, maar graag voortaan wat meer eigen initiatief ipv wat je gehoord zou hebben na te praten :o

[ Voor 62% gewijzigd door dion_b op 17-08-2004 01:46 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.