Toon posts:

films omzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik films wil branden dan down load ik ze van dc++ films zijn dan goed dan zet ik ze om met me asus soft ware en dan branden maar !!!!!!! maar dan komen de problemen de films zijn in mpeg 2 omgezet
en als ik ze dan ga kijken lopen de meeste films vast na een tijdje en op verschillende tijd stippen divx lukt al helemaal niet.................................................... alleen als de films in mpeg zijn gedownload ..................................................... WIE O WIE KAN ME HELPEN IK WEET HET NIET MEER

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-04 12:53
*doet alvast oordoppen in voor de herrie die iedereen over deze startpost gaat maken * ;)

Ik zou eerst even een FAQ lezen over hoe je een normaal topic opent hier op GoT :)

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 18:49
heb je ook al andere software geprobeerd dan je "Asus Software" (welke dat ook moge wezen).
veder zal je ook eens op www.doom9.net kunnen kijken , als je daar een beetje rondkijkt kom je dus bijvoorbeeld bij;
http://www.doom9.org/index.html?/mpg/dvd2svcd-avi.htm
uit, waar aardig duidelijk staat hoe je een divx naar DVD kan omzetten.

veder is je startpost niet echt duidelijk , en zou het een stuk helpen als je hier ook inzet wat je precies geprobeerd hebt, en wat er precies misgaat.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:43

UTM

Neem www.doom9.org eens door. Daar staan veel guides over hoe je films kan encoderen tot een andere codec ;)
edit:
Grr eXcyle :P

[ Voor 12% gewijzigd door UTM op 17-08-2004 00:22 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeeuhm, zoals hierboven al gezegd: huh?
Je verhaal loopt een beetje moeilijk (het helpt ook niet dat je je leestekens en hoofdletters opspaart voor het eind, die kan je beter gewoon op de juiste plaatsen in een zin zetten: leest makkelijker ;) )

Trouwens elkom op GoT :)

Omdat er te weinig uit je topicstart kan worden gehaald aan bruikbare info en er in de SA FAQ: multimedia zat aan tips staat (zie ook een sticky topic (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) bovenaan elk subforum), sluit ik dit topic.

Als je nog steeds vast loopt met die tips, open gerust een nieuw topic maar geef dan wel wat meer relevante info en wees wat duidelijker, dan kunnen we tenminste meer doen dan je naar FAQ's en howto's wijzen die je natuurljk zelf ook al kunt lezen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.