Toon posts:

resolutie dmv button verzenden?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik beheer een website van een plaatselijke sportverening.
Nu heb ik de domme fout gemaakt om zelf met een resolutie van 1280x1024 naar de website te kijken terwijl ik iedereen aanraad om met 1024x768 te kijken.

De pagina ziet er met die instelling niet uit. alles scheef e.d.

nu wil ik weten wat de meest gebruikte resolutie is van iedereen.

Kan ik een button op de mainpage maken die automatisch een e-mail aanmaakt met daarin het ip-adres van de verzender en de resolutie van zijn/haar scherm?

Veel weten niet eens wat resolutie is laat staan waar ze dit moeten zoeken, dus als zoiets kan dan zou dat perfect zijn!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Kan ik een button op de mainpage maken die automatisch een e-mail aanmaakt met daarin het ip-adres van de verzender en de resolutie van zijn/haar scherm?
Ja, dat kan. Makkelijker is om gewoon een tijdje een Nedstat tellertje te draaien, dan heb je de resolutie ook.

Verder zie ik weinig wat te maken heeft met Programming & Webscripting . :) Resolutie opvragen gaat mbv Javascript en zou horen in Webdesign & Graphics :) Evt. verzenden van gegevens zou in Programming & Webscripting thuishoren, maar zonder, taal, eigen probeersels of een duidelijke probleemstart, zie ik weinig levensvatbaarheid voor dit topic. :) Vandaar dat deze dicht gaat.

Zie ook: P&W FAQ - De "quickstart"

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.