Slideshow met fotos op een CD branden.

Pagina: 1
Acties:

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik wil een soort van slideshow maken van de gemaakt digitale fotos op onze vakantie.
Nou heb ik het met nero geprobeert maar je kan er daar maar 99 fotos in kwijt en ik moet er 950 kwijt. En om nou 10 talle cds te gaan branden vind ik een beetje zonde.
Dus is er een programma ofzo waarmee je een soort slideshow kan maken met veel fotos en die kan branden zodat je het in een dvd speler kan bekijken.

Hopelijk begrijpen jullie wat ik wil en weten iets voor me.

Alvast bedankt.

BMW Coderen? Stuur een DM!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-08 22:17

996

Als het je gaat om een slideshow voor op de pc dan raad ik je irfanview aan, is geloof ik zelfs gratis en werkt lekker simpel.

Ik weet alleen niet of het bestand dat je daarmee kunt maken in een stand-alone DVD speler af te spelen is, daar heb ik helaas geen ervaring mee.

[ Voor 62% gewijzigd door 996 op 16-08-2004 23:45 ]

• Ramkoemar
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11-2024
ik ben er ook mee bezig, een soort foto DVD te maken.
wat ik heb gedaan is met ProShow Gold van een aantal foto's een MPEG bestand gemaakt. een videobestand dus.
je hebt nu dus al een slideshow. wat je met proshow nog meer kan doen, zijn overgangseffecten gebruiken. keuze uit vele soorten.
nadat je een mpg bestand hebt gemaakt (met proshow) kan je met een ander programma (in mijn geval Pinnacle Studio 9) je CD/DVD samenstellen.