Toon posts:

Vastlopend pinnacle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Windows XP prof
2,4 Ghz
90Gb HD
768 MB RAM

Volgende probleem,
Ik heb al paar keer een film (30 - 60 min) bewerkt, maar telkens als ik aan het eind van de bewerkingsprocedure de daadwerkelijke film wil maken gaat het fout.
Vaak, bij een ingevoegde tekst (standaard feature van het programma) komt er een pop-upje met "title deko", klik je op "OK"dan reageert het programma niet meer, klik je in het pop-upje op sluiten, dan sluit het hele programma af.
Gaat het wel goed en hij accepteert alle teksten dan gebeurde het me al twee dat hij net na het berekenen van de film plots vastloopt en heb ik nog geen vakantie DVD-tje.
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben (gehad).
Wat is de oplossing ?
Wat vinden jullie van Abobe Premiere of Ulead Video Studio ?

TIA
Mesjoggeh

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-03 08:57
pinnacle studio is inderdaad een beetje labiel, alhoewel er veel bugs zijn opgelost in de nieuwste versie. Als je die nog niet hebt moet je dat ff proberen.
Abobe Premiere is niet echt makkelijk om ff een leuk DVD'tje te maken.
Ulead Video Studio is wel weer grappig, die zou ik kiezen als je pinnacle niet stabiel krijgt.

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:03
Het concept van Pinnacle Studio is fabtastisch. Het werk zeer intuitief en je kan er hele leuke resultaten mee behalen, echter.....
Ik heb vanaf 7 alle versies geprobeerd op zeer verschillende hardware en

ik heb het nog nooit stabiel gekregen! :(

dat lucht op

Premiere is niet erg makkelijk en wel erg duur. Dat andere pakket ken ik helaas niet.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Verwijderd

Ik vind Pinnacle een beetje bagger. Zelfs met een gig ramm erin krijg je fouten en vertragingen etc etc. Nope, geen pinnacle hier meer erop ;)

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 00:58

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Als alternatief kun je Ulead Studio 8 gebruiken, dit staat inmiddels op gelijk nivo of adobe premiere 1.5. Deze paketten kun je ook vrij makkelijk 'ergens' vandaan halen.

Oeps, ik zie net dat je deze twee ook al hebt genoemd. Ulead bevalt me erg goed MAAR LET OP --> gebruik deze progjes alleen voor het editen en liever niet voor het (rippen) en coderen.

Rippen van tape --> winDV

Coderen --> TMPGenc of beter nog Cinema Craft Encoder 2.5 of hoger (stuk sneller dan TMPGenc en beter)

DVD Author --> Scenarist NT, TMPG DVD author, DVDLab, DVDMaestro (de eerste en laatste zijn lastig te verkrijgen). Ik zou voor DVDLab gaan.

[ Voor 59% gewijzigd door Disciplus-Simplex op 16-08-2004 23:24 ]

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Verwijderd

Ik werk ook met pinnacle, heb een tijd gehad dat het om de vijf minuten crashde. Maar wonder boven wonder is het de laatste week geen enkele keer gecrashed. Blijft soms dus een beetje behelpen.

Heb een tijdje met Vegas Video gespeeld, en vond dat zelf veeel prettiger dan Adobe Premiere. Maar het sterktste punt van pinnacle blijft zijn eenvoud, en gebruik het daarom het meest.

Verder neem ik aan dat je wel de nieuwste patches hebt geinstalleerd (niet dat dat veel uit maakt). Wel is het zo dat sommige illegale versies veeel vaker crashen dan de legale.

• Ramkoemar
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11-2024
ik gebruik pinnacle studio 9 en heb ook problemen ermee.
als ik de optie "MPEG AUDIO" in options inschakel, blijft het renderen vastzitten.
waarom renderd pinnacle eigenlijk alle MPEG filmpjes opnieuw?
trouwens heeft iemand Adobe Encore al geprobeerd?
blijkt ook een hele goeie prog te zijn.

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 07:46

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

wat voor video kaart heb je? ik heb 0.0 problemen met 8.12.7.0 sinds ik een uptodate video capture software installatie deed voor mijn video kaart. nvidia wdm drivers etc..

nou ja 0.0 is een beetje overdreven maar laat he duidelijk zijn dat ik prima cd/dvd dingen maak met deze versie van pinnacle tesamen met mijn gf-fx5900 ultra

[ Voor 33% gewijzigd door ROFLASTC op 17-08-2004 01:20 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dus uit bovenstaande reacties opmaken dat pinnacle vaak vastloopt. adobe premiere moeilijk is en dat Ulead Video Studio het proberen waard is ?

Bedankt !
Mesjogguh

Verwijderd

Pinnacle = software = Software Algemeen :)
Pagina: 1