Toon posts:

Draadloos netwerk met buurman doorlussen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een snel vraagje..

Wij hebben draadloos netwerk, en mijn buurman zit op ons netwerk (we doen samen) maar hij wil een 2e computer verder in zijn huis, (buiten bereik van onze router), ook op het netwerk laten werken.. kan ik dit laten werken dmv accesspoint of iets anders???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 22:58:
Ik heb een snel vraagje..

Wij hebben draadloos netwerk, en mijn buurman zit op ons netwerk (we doen samen) maar hij wil een 2e computer verder in zijn huis, (buiten bereik van onze router), ook op het netwerk laten werken.. kan ik dit laten werken dmv accesspoint of iets anders???
Heb je een USB ontvanger? Als dat zo is dan koopt je buurman een USB-verlangsnoer en een USB ontvanger en houd hij die otnvanger in het bereik van jouw router. Vrij simpel dus.

Maar iets meer informatie mag wel over bijvoorbeeld welk merk router je hebt?

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 21:19
We hebben een vergelijkbare situatie gecreëerd bij mn broertje thuis.

Een kennis van hem woont in een straat in de buurt, daar een Wireless Accepoint van Belkin in t raam en bij hem één. Op de eerst genoemde zit een netwerk met ADSL verbinding op de tweede een netwerk met een PC en nog twee PCs die draadloos met het AP verbinden.

Wij gebruiken deze:
http://catalog.belkin.com...11gdr%2E%2E%2Eetwerken%2F

Rond de 75 euro bij Office Center, excl BTW

Waar je volgens mij op moet letten als je een AP aanschaft is of ie bridging ondersteunt. Dat houdt volgens mij in dat ie met een ander AP kan verbinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Fl4sh3r op 16-08-2004 23:04 ]

Verwijderd

Snelle vraagjes doen we niet aan. Ik zie hier echt 0,0 van eigen initiatief en wil om dingen uit te zoeken.

Ik stel voor dat je de search en Google eens ter hande neemt en zelf wat doet om je probleem op te lossen.

[search=bereik vergroten]
En de laatste zin van de post hierboven.

Dit topic is gesloten.