Goedkoop .COM domein met Ned. betaling?

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Ik wil graag goedkoop (dus goedkoper dan $70) een .COM-domein aanvragen voor 2 jaar. Nu zijn er wel veel Amerikaanse bedrijven die dat kunnen doen, maar er moet allemaal met creditcard ed betaald worden. Nu mijn vraag: Is er een Nederlands bedrijf die ook goedkoop domeinen kan aanvragen, maar waar je dmv accept giro of autom. afscrhijving kunt betalen? En het domein moet volledig van mij zelf worden, dus geen vaag namezero spul ;). Alvast bedankt.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Kijk eens op www.joker.com, daar kan het al vanaf 12 euro.

Maar dan moet je nog iemand vinden die een DNS voor je wilt draaien (DNS is het systeem waarin Domeinnamen aan IP's worden gekoppeld, zodat je die sites ook daadwerkelijk kan bereiken). Daarom zal het bij de meeste meer dan 12 Dollar zijn.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 18:44
DNS kan je gratis laten draaien bij mydomain.com.

• Neman

Neman

Topicstarter
Ik voel niet zoveel voor Joker, niet iedereen heeft daar even goede ervaringen mee :(. Iemand een andere suggestie?

Verwijderd

Networksolutions?

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
www.directnic.com werkt voor mij prima, $15/jaar incl dns (denk ik, ik gebruik de forwarding optie)

Verwijderd

ik heb mijn domein gehost bij www.xs2you.com...

een *.com domein aanvragen kost 50,- per jaar... en dan kan je hem bijvoorbeeld laten linken naar een bepaalde plaats....

dus geen hosting.

http://www.xs2you.com/dom.html

• Neman

Neman

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties.
een *.com domein aanvragen kost 50,- per jaar... en dan kan je hem bijvoorbeeld laten linken naar een bepaalde plaats....
Volgens mij is die 50 gulden excl. BTW :(. Ik heb al een andere oplossing gevonden: geld overmaken naar RegistryWeb. Die is erg goedkoop en biedt veel functies voor domeinwijzigingen etc.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Hmz wie heeft er dan wat voor slechte ervaringen met joker.com??? Ik ben heel blij met ze, heb er 4 domeinen geregd waarvan een met DNS, werkt allemaal ook prima hoor.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 07:49

HenkS

Da_king alias HenkS

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 15:38

MAZZA

Barbie is er weer!

Je kan toch ook zelf DNS doen ? Is nog leuk en leerzaam ook. Doen wij ook met een groepje vrienden :)

• Neman

Neman

Topicstarter
Je kan toch ook zelf DNS doen ? Is nog leuk en leerzaam ook. Doen wij ook met een groepje vrienden
Hoe pak je zoiets aan dan?

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Eerst een vaste verbinding hebben, met een static ip. ASDL of sommige kabelabbo's. Eigenlijk heb je 2 verbindingen nodig, want je hebt 2 nameservers nodig. Kan ook wel met 1 want bij die gratis dnsaanbieders kan je meestal kiezen of zij ze allebei de dnsservers draaien of dat zij alleen de 2e nameserver voor je doen.

Als je dat hebt, dan moet je een dnsserver installeren, bv bind onder linux. Daar is op internet genoeg over te vinden, hoe je dat moet instellen. Maar dat hangt dus af van het os wat je op je server/computer die aan i-net hangt hebt draaien.

Verwijderd

.com / .net /.org

$30,- ex. btw bij www.2fast.nl

EDIT: Valuta error :o((((

Verwijderd

Misschien ben ik een domme }:O maar ik word zerieus duizelig van die vage termen op die websites..

Ik wil:
snelheid
.com, .net
10MB
onder de 75,- p/jaar

het is gewoon voor een particuliere website... wie heeft er nog een adres

Verwijderd

Denk niet dat je er een zal vinden voor onder de fl 75,= per jaar. Dat bestaat namelijk niet. .com registratie kost al +/- 30 en dat zou fl 35 zijn voor de ruimte (10 mb) voor een heel jaar.

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 22:01 schreef HPC het volgende:
Denk niet dat je er een zal vinden voor onder de fl 75,= per jaar. Dat bestaat namelijk niet. .com registratie kost al +/- 30 en dat zou fl 35 zijn voor de ruimte (10 mb) voor een heel jaar.
Als je kunt rekenen is dat dus (75-30) 45 piek per jaar

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 22:01 schreef HPC het volgende:
hihi.. idd... en dat runt een hosting-bedrijfje >:)
Pagina: 1