"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
kijk eens op http://www.htvision.com daar heb ik de mijne van.. kant en klaar met interface kabel naar je lpt1 poort toe, en dan inderdaad met crystalfontz wat kutten en je gewenste info op je lcd'tje vandaan toveren
Klopt Loewie.. dit is echt gaaf.. alleen vraag ik of het mogelijk is om met de pijltje toetsen bijvoorbeeld een nummer te skippen in Winamp en daarna dat het nummer ook in de display verschijnt?
ik kan het bevestigen elk nummer dat in de lijst verspringt zul je ook zien in het lcd, het werkt accuut namelijk, terwijl ik text typ in me lcd config schermpje zie ik het meteen op mijn lcd
echter weet ik wel dat winamp conflicten had met lcd en crystalfontz namelijk versie 3.xx van winamp werkte niet goed en versie 2.9x wel of dit nu met versie 5.x al is opgelost is een kwestie van uitproberen
echter weet ik wel dat winamp conflicten had met lcd en crystalfontz namelijk versie 3.xx van winamp werkte niet goed en versie 2.9x wel of dit nu met versie 5.x al is opgelost is een kwestie van uitproberen
Dat is heel mooi !
.. Maar kan ik via de knoppen op de Crystal Winamp bedienen? .. dus volgende nummer of PLAY of STOP.
Dat zou mijn namelijk heel blij maken
Dat zou mijn namelijk heel blij maken
ik denk dat je die wel kan toewijzen, maar vergis je niet ik heb mijn lcd zelf moeten inbouwen he, zoals je ze ziet op htvision, tis geen 5.25 inch bracket met knopjes.. ik heb puur een informatie display en geen functietoetsen ernaast zitten!
Oh maar goed dat heeft deze 633 dus wel en dat leek me gelijk een perfecte oplossing. Nog iemand anders hier ervaring mee?
Ps: Bedankt euss
Ps: Bedankt euss
Pagina: 1