Toon posts:

Classic Gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op /. stond onlangs een artikeltje over oude games die nu nog steeds met de tijd meegaan. Bv: Quake2 kon je vroeger niet op maximale detail spelen, nu wel. Of: Ultima IX was vroeger te zwaar voor de systemen, en draait nu heel mooi met maximale details etc. (zie: http://games.slashdot.org...11242.shtml?tid=202&tid=4)

Naar aanleiding een iets algemener topic: Welke oude spelletjes speel jij nu nog zo goed als dagelijks ? En dan bedoel ik dus niet: Ik vond dat oude spelletje VROEGER leuk of ik speelde vroeger altijd dat spel, maar: Wat speel je nu nog steeds op de PC en waarom ?

Ik speel bv nog regelmatig Transport Tycoon omdat er gewoon nog niets beters is verschenen en de gameplay er goed is. Ook speel ik nog steeds een oud Tetris PC spelletje omdat het altijd leuk blijft als je een paar minuten over hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:21
Transport tycoon deluxe, elke keer weer...
all day long...
Gameplay blijft idd goed...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Transport Tycoon Deluxe, hoewel nu in de Opensource vorm. Maar dat gaat ook al jaren mee.
En zodra mijn retrobak weer werkt zal Simcity Enhanced CD er zeker ook 1 van zijn (hoe goed de opvolgers ook zijn, deze blijft ubergaaf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal games van toen die ik nu nog speel zijn:

Contra (super probotector, SNES)
Contra hardcorpse
Shadow Dancer Arcade
Robocop Arcade
Samurai Shodown I & II

Ik speel deze dan wel via een emulator, maar op Contra SNES na nog allemaal legaal ook (heb zelfs de originele arcade hardware, maar mijn robocop board is helaas kapot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Total Annihalition, lekker op 1600x1200 :P

Moet eigenlijk nog altijd een keer TA Kingdoms proberen of dat nu wel te spelen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 07:29

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 22:01:

Moet eigenlijk nog altijd een keer TA Kingdoms proberen of dat nu wel te spelen is :P
Dat zou ik niet proberen, wat een bagger spel is en blijft dat :P, zo'n slecht spel als je vergelijkt met TA.

Zelf ben ik paar weken geleden, begonnen met ff7, blijft gewoon een dik spel, ben net klaar met lvl'en. Heb iedereen op 99, en ga nu chocobo's raisen, het spel ziet er grafisch niet echt super uit. Het is gewoon de gameplay die t m doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook leuk trouwens, M64 nu weer gaan spelen op 1600*1200. Veeeeel gaver dan die crappy 320*240 resolutie van toen! :)

Tevens kun je tegenwoordig het originele Space Ace op je PC spelen (uit 1983!), toen de tijd had je alleen slechte conversies. Nja, de gameplay opzich was wel leuk, maar haalde het natuurlijk niet bij het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:36
Laatst Chrono Trigger gespeelt, bijna uit :) moet nog ff verder (jah op pc :P graphics ownen met goede filters @ 1024*768 :P )

Tyrian 2000, blijft ownen :) gewoon 1 van de weinige goede topdown scroll shooters op de pc (naast Raptor)

Binnen kort ook weer Total Annihilation omdat ik eindelijk The Core Contenguei (ofzow) te pakken heb :)

TTDXL speel ik de laatste tijd niet meer zo vaak, komt omdat ik er de tijd niet meer echt voor heb..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarCraft, 800x600 is kut, maar het spel is uber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 22:01:

Die speel ik op Lans nog wel eens.

wel grappig, moet je perse 64MB hebben om een map goed te draaien, zit je daar met mensen die 1024 of 1536MB in hun bak hebben hangen :D

maar goed, dat spel is nog steeds erg gaaf en in 1600*1200 goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

* DroogKloot is eveneens Total Annihilation (en in mindere mate Starcraft) aficionado
Terw_Dan schreef:
[...]

wel grappig, moet je perse 64MB hebben om een map goed te draaien, zit je daar met mensen die 1024 of 1536MB in hun bak hebben hangen :D
En dan heb je soms NOG last van haperingen als iedereen tegelijkertijd met 300 units komt aankakken, echt te belachelijk voor woorden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik speel nog vaak Bomberman 5 van de SNES. In de kroeg, op de Mac met 4 joysticks :p Een tip voor de TS: probeer eens Tetrinet: het is een (naar mijn idee) goede tetris versie (je ziet de blokjes vooraf, je kan twee kanten op draaien), en het is superspannend om het multiplayer te spelen. Ik speel dit dat ook dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-10 16:32
Sensible World of Soccer 96/97

graphics: waren toen al niets en nu al helemaal niet
gameplay: beste soccer game ooit! :)

ik heb die game jaren gespeeld maar kan nu niet meer omdat zelfs een dos emulator het laat afweten :(

.. verder Premier Manager 2 & 3. Omdat de enige manager is waarbij je in no-time van de 4e naar de premier gaat en dan ook de premier kan winnen, en da vink geil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

DroogKloot schreef op 16 augustus 2004 @ 23:34:
* DroogKloot is eveneens Total Annihilation (en in mindere mate Starcraft) aficionado

[...]

En dan heb je soms NOG last van haperingen als iedereen tegelijkertijd met 300 units komt aankakken, echt te belachelijk voor woorden. :P
Klopt, maar dat is denk ik gewoon de beperking van de enige van de game en niet zozeer de power van de machines.
Jammer dat TA2 het licht waarschijnlijk nooit zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Wat er ook uitkomt aan nieuwe spellen, ik ga me toch altijd vervelen na die spellen gespeeld te hebben. Dan val ik terug op de oude RailRoad en de CIVI of ik ga CivIII spelen. Waar ik ook nog veel op terug val is op Colonize maar doordat dat vaak zomaar blijft hangen speel ik het niet zoveel.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Laatst online: 28-10 07:29

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Owja pas nog lamborghini op snes emulator uitgespeeld, dat spel is echt easy. Kan mischien nog wel time attack op doen, binnen 8 uur :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 23:20:
StarCraft, 800x600 is kut, maar het spel is uber
640x480 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb een 21" bakbeest staan, dus......

- RTCW op 1280x1024, kon helaas niet hoger, wel kicken spel :Y)
- RADX-8 (MSX-2 game) via de emulator op 640x480 :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 16 augustus 2004 @ 23:19:
Laatst Chrono Trigger gespeelt, bijna uit :) moet nog ff verder (jah op pc :P graphics ownen met goede filters @ 1024*768 :P )
Chrono Trigger! _/-\o_

Laatst (nouja, 2 jaar terug) ook nog gespeeld. Ging vroeger op mijn 266Mhz bak altijd veel te langzaam, maar was nu super goed speelbaar. Inderdaad zijn de filters belangrijk, zonder die en op lage resolutie ziet het er niet zo mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-10 21:51
Ik speel regelmatig nog Heroes of Might and Magic 2, wat een geweldig spel, veel beter dan deel 3 en 4, al heb ik me met deel 3 ook weken vermaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Quake1 Team Fortress :P

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Colonization, Pirates! Gold,... ik speel nog meer, maar das meer spontaan een keertje als ik er zin in heb :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf maar Heroes of Might and Magic 3 spelen. 4 heb ik ook, maar daar vind ik om de een of andere reden geen zak aan. Heel vreemd, want het spel is nagenoeg hetzelfde.
Maar de gameplay van 3 is zooooo verslavend.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warren
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Quake3 elke dag :) Starcraft heb ik trouwens ook jaren nog gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een. Quake3Arena, even lekker fraggen :) Ben nog maar 13 en toch al een aantal jaartjes verslaaft aan quake :P..oud? gaat nog...redelijk nieuw.

En ik ben ook verslaaft aan spelletjes uit 1993 ;) www.dosgames.com bezoek ik daarom ook elke dag :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:08
Freddy_Fish schreef op 16 augustus 2004 @ 22:07:
[...]

Dat zou ik niet proberen, wat een bagger spel is en blijft dat :P, zo'n slecht spel als je vergelijkt met TA.

Zelf ben ik paar weken geleden, begonnen met ff7, blijft gewoon een dik spel, ben net klaar met lvl'en. Heb iedereen op 99, en ga nu chocobo's raisen, het spel ziet er grafisch niet echt super uit. Het is gewoon de gameplay die t m doet.
Laatst is FF VII op gamefaqs.com verkozen als beste spel OOIT :)

De muziek als je op de world map loopt is echt subliem _/-\o_

Ik vind het in ieder geval ook nog steeds de beste FF en ben ook in afwachting van de film FF VII: Advent Children :P

Verder speel ik ook nog wel eens Total Annihilation, ook geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nippletwister schreef op 17 augustus 2004 @ 11:09:
[...]

Laatst is FF VII op gamefaqs.com verkozen als beste spel OOIT :)
FF8 & 9 waren anders ook erg gaaf, heel anders kwa verhaal, maar ook erg de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmmz... de laatste tijd speel ik niet meer zo veel games maar er is een tijd geweest (nog niet zo lang geleden :P) dat ik The Elder Scrolls: Daggerfall constant speelde... Zo'n imens spel, zoveel oppervlak om te verkennen.

En dan wil ik eens in de zoveel tijd nog wel eens PlaneScape: Torment spelen, er is, wat mij betreft, nog geen spel geweest die aan dat verhaal heeft kunnen tippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Half-Life al een redelijke tijd, dit vooral omdat ik mijn krachtige pc en mijn broertje zijn veel minder krachtige pc er in kan aanpassen zodat we vooral in multiplayer-modus goed tegen elkaar kunnen spelen.
En natuurlijk ook omdat HL2 nog niet uit is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik speel elke week nog wel een keertje Starcraft, een betere RTS is er niet. Super Mario Kart speel ik nog regelmatig op de SNES, alsmede enkele SNES RPG's zoals Soulblazer en Seiken Densetsu 2 (Secret of Mana) en natuurlijk Chrono Trigger. Ik speel zelfs Treasure of Usas nog regelmatig op MSX :)

De originele Unreal Tournament ook nog wel es (instagib) en (uiteraard) oudere Final Fantasies :)

Verwijderd

Topicstarter
zachte kick: niemand anders?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Niet dagelijks, maar wel regelmatig:
TTDLX en TA :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Total annihilation inderdaad nog af en toe op de lan. Quake 3 is ook nog wel eens classic.,

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:10

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 10:43:
Ik blijf maar Heroes of Might and Magic 3 spelen. 4 heb ik ook, maar daar vind ik om de een of andere reden geen zak aan. Heel vreemd, want het spel is nagenoeg hetzelfde.
Maar de gameplay van 3 is zooooo verslavend.
_/-\o_
Nou dan ben je niet de enige... ik vind 4 niet zo geweldig vergeleken met 3. Het overzicht is er voor mij een beetje af zoals ze 'm gemaakt hebben, qua interface, qua gevechten... het ziet er mooi uit, en het klinkt ook prachtig maar toch is 3 op de 1 of andere manier 'sneller' qua gameplay. Minder fratsen.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
DeX schreef op 19 augustus 2004 @ 20:05:
Total annihilation inderdaad nog af en toe op de lan. Quake 3 is ook nog wel eens classic.,
Ik bedoel niet wat je af en toe speelt. Iedereen speelt af en toe weleens een ouder spel: Ik bedoel welke oudere games speel je nu nog steeds bijna iedere dag en waarom?

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:22
starcraft bijna dagelijks

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 20:39:
Ik bedoel niet wat je af en toe speelt. Iedereen speelt af en toe weleens een ouder spel: Ik bedoel welke oudere games speel je nu nog steeds bijna iedere dag en waarom?
Het viel me nu pas op in je startpost, maar waarom eigenlijk beperken tot de PC?

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik speel nog regelmatig Unreal Tournament (zonder toevoeging)

Verder speel geen oudere spellen, heb nog wel werkende versies van Q2 en Duke3d staan, maar die speel ik hoogst zelden. Wil ze ook niet weggooien wegens de belachelijke hoeveelheid uren die ik daarin heb gestoken.

Wel grappig dat mensen Quake 3 als "Classic" aanduiden :) weet nog dat ik de eerste Multiplayer demo heb gedownload. Heeft wel een nachtje aan gestaan :)

Firmpete on Aerie Peak

Verwijderd

Dagelijks (zeker in de vakantie) Counterstrike _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik speel dagelijks Starcraft. Je kunt me vinden op battle.net in channel Starcraft nld-1 mijn nick is -=Seamus=-.

Echt beste RTS ooit. Zit zoveel diepgang in dit spel en er zijn zoveel spelvariaties mogelijk dat je wel ff bezig bent voordat je het spel echt beheerst. Tot nu toe is er nog niemand die dit kan. Alhoewel SlayerS`Boxer die nu als lim speelt wel erg dicht in de buurt komt.

Speel zelf al jaar of 3-4 denk met een tussenpauze van 1,5 jaar. Ben sinds week ofzo weer fulltime bezig. Als jullie er meer over willen weten kom op bnet of post het hier ff ik leg graag nog 100 keer uit waarom SC zo geweldig is!! :)

Misschien tijd om 'Het grote Starcraft/Broodwar topic' opnieuw leven in te blazen of een hele mooie nieuwe te maken. Ik houdt me aanbevolen :)

[ Voor 11% gewijzigd door seamus21 op 20-08-2004 02:17 . Reden: sc/bw topic? toegevoegd ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op 20 augustus 2004 @ 02:14:
Misschien tijd om 'Het grote Starcraft/Broodwar topic' opnieuw leven in te blazen of een hele mooie nieuwe te maken. Ik houdt me aanbevolen :)
Lijkt me extreem leuk!
Ik heb behoorlijk wat gestarcraft maar amper online, aangezien het hier toen nog met telefoontikken moest :'(.
Maar sindsdien ben ik jarenlang wc3-verslaafd geweest (vorige week voor de zoveelste keer definitief gestopt :P) Maar om een beetje fatsoenlijk level te behalen moet je echt gaar veel gamen en daarvoor kan ik de game even niet meer zien...
En om nu op b.net in te blijven loggen voor wat customs, nee mij niet gezien; solo all the way!

Vandaar dat ik zeker wel interesse heb om me alsnog in het online starcarft gebeuren te storten. Wees trouwens gerust, ik ga zo af en toe sites als team-liquid af om te zien wat er momenteel in het sc:bw wereldje allemaal speelt. Dus enig idee van de game heb ik wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 20:37
Ik speel een heel enkele keer nog FreeSpace2 (1999) en SimCity Classic for Windows 95 (1995, 2MB op een CD :+ ).

FreeSpace2 was voor toen een zwaar spel. 3 CD's, minimaal een P200 en recommended een P266. Maar het ziet er dus ook nog wel redelijk uit :)

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

Space empires 3 uit 1998 ofzo :x

en heel af en toe nog eens een potje TA. maar die Ai is zo ruk :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
seamus21 schreef op 20 augustus 2004 @ 02:14:
Hier is ie dan :)

Het grote Starcraft/Broodwar topic :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

heuveltje schreef:

en heel af en toe nog eens een potje TA. maar die Ai is zo ruk :(
Gebruik een andere (third-party) AI dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 12:09

glashio

C64 > AMIGA > PC

Kan me nog goed vermaken met het russische spel Perestroika. ( Download Freeware)
* glashio draaide dit vroegah op een 286

[ Voor 28% gewijzigd door glashio op 20-08-2004 11:18 . Reden: Download Link ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 11:16

CORVETTE

---- American V8 ---

- Railroad tycoon ( ja idd uit 1994 )
- Sopwith
- Death rally

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 18:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Goed werk! Starcraft speel ik ook (weer) vrij veel. Erg leuk spel en de gameplay blijft erg sterk.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interstate 76 speel ik nog wel eens, gewoon een leuk spel. Destruction Derby 2 ook, alleen dat draait zo waardeloos instabiel :/
C&C Red Alert zou ik wel weer willen spelen maar die draait niet onder XP ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog steeds oude adventures. Laatste 7th Guest en 11th Hour geinstalleerd, draaien nu ook op XP lekker (XP patch), 11th hour had ik nog neit uitgespeeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegstar
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Riegstar

Wadapatja!

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 12:50:
C&C Red Alert zou ik wel weer willen spelen maar die draait niet onder XP ;(
Jawel hoor, draait wel...
RA.EXE -> Eigenschappen -> Compatibiliteit -> Windows 95 modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 20:11
Speel zelf nog wel eens (tijdje wel & daarna een tijdje niet) Frontier: Elite 2 en Tempest 2000. Volgens mij is Elite 2 gewoon een van de beste spellen ooit gemaakt. Past op een flopyy, 100.000.000 planeten & sterren en een gameplay wat nergens anders op te evenaren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Ik speel nog regelmatig Sim City 3000 World Edition.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Flapmo

and back is gigi!

diabloII (LoD al heb ik ook jaren classic gespeelt)
Counterstrike (doh)
UT 1 (nu geruilt voor cs)
LBA2 (Little bIG Adventure 2 ownt! adventure)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog altijd de arcade versie van marvel vs capcom op een emulator. Vooral omdat het online nog op hoog niveau wordt gespeeld.

Als ik verder geen huidige games had om te spelen deed ik wel weer FFVII op de psx.

Quake 2 wil ik ook wel weer eens installeren. Ik denk dat ik het nog steeds cool ga vinden. Met name de mods action en freeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:12
Een van mijn favorieten Might and Magic: The Mandate of Heaven
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/might.gif

Zit alweer in level 33, gaat de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Fifa98 :Y)
Lekker simpel en speelt nu lekker soepel op high res.

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF7 speel ik nog regelmatig

Of op de SNES:

Chrono Trigger
Secert of Mana
Turtles in Time <-- 8)

Op de PC zo nu en dan nog

Doom
Space Invaders