Toon posts:

LAN als standaard verbinding in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis kabel-internet en ook nog ISDN (deze om in te kunnen bellen op het netwerk van mijn werk) als ik rustig zit te surfen en dan de verbinding naar mijn werk openzet neemt IE automatisch die verbinding als standaard verbinding. ik kna dan dus niet meer internetten via mijn kabel-internet. En vanwege de firewall op het wek ook niet via die verbinding. Is het mogelijk om de VPN verbinding naar mijn werk open te zetten en ondertussen wel te kunnen internetten via mijn eigen internet?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:14
Jawel, check eens wat je allemaal kunt doen met het tooltje 'route' op de commandline :)

Tenminste...welk OS gebruik je uberhaupt?

(grote kans dat bovenstaande het wel is, want in Windows, Linux en BSD-versies is het hetzelfde commando, hoewel de parameters verschillen ;) ).

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik windows XP

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad wil je je routetabel aanpassen, het handigst is misschien daar iets over te lezen, zie ook start -> run -> cmd en dan route /? en vast ook diverse topics (zie de GoTsearch) in Network Troubleshooting en natuurlijk bijvoorbeeld [google=windows route add] - laat (permanente) probeersels eerst even aan ons zien voor je ze doorvoert, scheelt misschien foutjes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)