Quickpar » Aantal bestanden recoveren

Pagina: 1
Acties:

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:44
Goedenavond,

ik heb momenteel 2 rar's en een aantal par2 bestanden. Ik heb het aantal par2 bestanden voor 163 rar's. Nu wil ik alleen 2 rar's repareren met het aantal par2 bestanden voor 163 rar's. Is het nog een beetje duidelijk ?

Hoe kan ik dit aanpakken ? Zodra ik de 'Hoofd Par2' aanroep, kan hij niet repareren doordat hij 161 rar's mist. Google en Binaries4all konden mij niet helpen.

Ik heb Quickpar 0.9.1, mocht dit intressant zijn. Ik hoop op nuttige tips zodat ik iemand uit de brand kan helpen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kroontje op 16-08-2004 21:19 ]

Verwijderd

Zijn de twee RAR's die je hebt wel beschadigd? Anders valt er natuurlijk niets te repareren.

Als je doel is om de bestanden die in die twee RAR-bestanden zitten ingepakt eruit te halen, dan kan dat gewoon met WinRAR. Alleen krijg je dan wel de melding dat je de overige bestanden mist.

QuickPAR is bedoeld om missende of beschadigde RAR ed te repareren met behulp van parity blocks. Als je zoveel 161/163-ste deel mist van de originele blocks kan QuickPAR natuurlijk niets voor je beteken.

Download anders gewoon de overige RAR's.

• Kroontje
De twee rar's zijn beschadigd inderdaad. Ik mis van alle twee de rar's 2 blocks.. :(

Die andere 161 rar's zijn in totaal 4GB, kan wel, maar liever niet natuurlijk.. Er moet toch een mogelijkheid zijn om een selectief aantal bestanden te repareren met een set recovery bestanden ?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Kroontje1981 schreef op 16 augustus 2004 @ 21:22:
De twee rar's zijn beschadigd inderdaad. Ik mis van alle twee de rar's 2 blocks.. :(

Die andere 161 rar's zijn in totaal 4GB, kan wel, maar liever niet natuurlijk.. Er moet toch een mogelijkheid zijn om een selectief aantal bestanden te repareren met een set recovery bestanden ?
Nee, het systeem is gebaseerd op checksums, je hebt dus (een groot deel) van de overige rars nodig.

Who is John Galt?

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 19:22
Kroontje1981 schreef op 16 augustus 2004 @ 21:22:

Hier wordt er beschreven hoe je met Quickpar te werk moet gaan (bijna helemaal onderaan) en ook wordt er uitgelegd hoeveel je nodig hebt.

Verwijderd

WinRAR bevat ook repair opties.
Daar heb ik wel eens wat mee gefixed.

verder heb ik geen suggesties. succes.

• Kroontje
Dank jullie wel voor de reacties. Ben vanavond weer iets wijzer geworden, helaas niet positief. ;)

Jammer dat het niet kan, en aan de ene kant is het nog logisch ook :)
Pagina: 1