video direct afspelen onder downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:48
ik weet niet zeker of ik het topic in het juiste subforum zet, maar goed.

ik download regelmatig een "home video van een vriend" van ongeveer 700mb in divx/Xvid formaat, gewoon omdat er geen leuke films op tv komen.

ik download meestal met 110 kb/sec en aangezien die filmpjes meestal zo'n anderhalf - 2 uur duren, zou ik na 2 minuten downloaden gewoon die film vast kunnen kijken.

110/1000 = 0,11mb/s * 60 = 6.5mb/min * 110 minuten aan film = 700mb = totale film

nu kun je met virtual dub gelijk je film gaan kijken, maar vaak is het beeld daarin niet helemaal jofel en je hebt er geen subtitel bij.

zijn er programma's waarmee je gelijk je film kunt kijken die je nog aan het downloaden bent.....
(gebruik voor dat downloaden meestal dc++ of vpn verbinding @ campusNet)

Verwijderd

Opperhoof schreef op 16 augustus 2004 @ 20:25:
ik weet niet zeker of ik het topic in het juiste subforum zet, maar goed.

ik download regelmatig een "home video van een vriend" van ongeveer 700mb in divx/Xvid formaat, gewoon omdat er geen leuke films op tv komen.

ik download meestal met 110 kb/sec en aangezien die filmpjes meestal zo'n anderhalf - 2 uur duren, zou ik na 2 minuten downloaden gewoon die film vast kunnen kijken.

110/1000 = 0,11mb/s * 60 = 6.5mb/min * 110 minuten aan film = 700mb = totale film

nu kun je met virtual dub gelijk je film gaan kijken, maar vaak is het beeld daarin niet helemaal jofel en je hebt er geen subtitel bij.

zijn er programma's waarmee je gelijk je film kunt kijken die je nog aan het downloaden bent.....
(gebruik voor dat downloaden meestal dc++ of vpn verbinding @ campusNet)
Avipreview

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 20:27 ]

Verwijderd

bij mij lukt dat met winamp in combinatie met nicemc.... ook bijvoorbeeld halve download's van kazaa pakt ie! dus goede kans dat het bij jouw ook werkt!