Toon posts:

kvm switch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier op het forum al een aantal berichten gelezen over kvm switches. Ik ben ondertussen al wel overtuigd dat de resultaten heel wisselend kunnen zijn. Daarom wou ik graag toch nog even jullie mening/ervaring horen over de volgende switch+kabels:
switch: Belkin OmniView SoHo 4-port KVM Switch, Audio, USB
Belkin OmniView SoHo KVM Kabel met audio USB, 3m
Ik wil mijn 22" beeldscherm op een resolutie van 1600 bij 1200 blijven draaien.

Daarnaast heb ik nog een paar makkelijke vragen voor mensen met ervaring met die switche: Geeft het een merkbare vertraging (er van uit gaande dat de kabels niet langer dan 3 meter zijn? Ik game namelijk regelmatig en dan wil ik natuurlijk geen vertraging hebben.
Deze switch heeft ook usb. Kan hij dan ook usb2 doorgeven (geen idee of die switch ook het signaal versterkt en of hij dan ook met usb2 kan werken dus ik vraag het liever voor ik voor verassingen kom te staan).
Heeft er iemand een idee of deze switch ook een dvi signaal kan doorgeven? Zo niet, lukt dat wel als ik tussen de switch en de dvi poort een omzetstuk naar vga zet?

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Die belkin KVM ken ik niet, dus kan ik er geen oordeel over geven.

Werk hier zelf met een StarView SV411 (beeld, PS/2 tobo en muis) en dat werkt goed. Kan niet zeggen dat ik in games last van vertraging of zo heb. Het enige is dat een andere pc op basis van een Asus P4T-E mobo niet met de KVM switch wilt werken. Deze setup weigert om t tobo en de muis te detecteren tijdens de bootstrap en tja XP zonder tobo en muis is niet echt werkbaar. Op de andere pc's werkt t vlekkeloos. (respectievelijk op basis van een: Asus P4T800E-dl, Asus P2B-D mobo, Asus P3B-F mobo, een MSi K7T266 Pro RU mobo en de antieke Chaintech 5TDM Pentium/AMD mobo). Btw beeld op een Iiyama A901HT 19" crt beeldbuis. (1280x1024x32bit @100 Hz)

De bijgeleverde kabels vd SV411 zijn ca 1m50 lang.

[ Voor 5% gewijzigd door Pantagruel op 16-08-2004 20:34 ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R