[XP] Asus MyLogo probleempje?

Pagina: 1
Acties:

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik zit hier met een programma genaamd MyLogo en dat was bijgeleverd bij mijn mobo, een probleempje nu wil ik het logo veranderen bij het booten van mn comp, nu vraagt het progje om het originele BIOS file, maar die kan ik niet vinden, ik weet ook niet waar ik naar moet zoeken of wat voor extensie, ik weet helemaal niks van dit progje aangezien hier geen readme van is, ook op de website van Asus staat geen info over dit progje :?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het origiele BIOS file voor een origineel ASUS moederbord vind je, hoe verrassend, op de site van ASUS.

ARME AOW’er

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
De originele BIOS zul je moeten extracten van je BIOS-chip, óf, je kijkt welke BIOS je nu hebt (en welk moederbord) en download dezelfde van het internet.

Maar aangezien het extracten nou niet echt makkelijk is (je moet dezelfde en meer stappen doen dan het downloaden van een BIOS) kun je beter gewoon je BIOS op internet opzoeken.

Dus, kijk in je Boot-scherm welke BIOS je hebt. Kijk welk moederbord je hebt, ga na de Asus site, en download de bijbehorende BIOS

offtopic:
Damn you GuardianAngel :+

[ Voor 5% gewijzigd door OnTracK op 16-08-2004 20:02 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
slim van mij 8)7 ik dacht dat ik een of ander bestandje nodig had waar alleen het bootlogo in stond... maar goed, toch bedankt allemaal zo kom ik een eind verder

[ Voor 23% gewijzigd door Noob-Saibot op 16-08-2004 20:05 ]