Toon posts:

[win XP pro] txtsetup fout bij opnieuw installeren windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
omdat mijn computer sinds kort btje traag doet en er heel veel rotzooi op m'n schijf staat wil ik hem formateren. Voor mijn probleem heb ik al verschillende zoekmachines afgezocht en wat aangeklooit, wat niet mocht baten. De GOT search doet het hier niet.

Als ik mijn pc vanaf de cd wil booten krijg ik de fout "fout in INF bestand Txtsetup.sif status:32768"

Mijn volgende poging was om de schijf te formateren via msdos prompt met behulp van een opstart diskette. Het leuke is dat ik geen diskette drive heb 8)7 . Daarom heb ik ff de drive van mijn pa geleent. Maar bij elke floppy geeft de drive aan dat ie nog moet worden geformateerd en als ik dat eenmaal doe geeft hij de fout dat ie de schijf niet kan formateren.

Misschien dat er iemand is die een tip voor mij heeft :?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 19:43:
Als ik mijn pc vanaf de cd wil booten krijg ik de fout "fout in INF bestand Txtsetup.sif status:32768"
Probeer eens een andere cd?
Mijn volgende poging was om de schijf te formateren via msdos prompt met behulp van een opstart diskette. Het leuke is dat ik geen diskette drive heb 8)7 . Daarom heb ik ff de drive van mijn pa geleent. Maar bij elke floppy geeft de drive aan dat ie nog moet worden geformateerd en als ik dat eenmaal doe geeft hij de fout dat ie de schijf niet kan formateren.
Bedoel je nu de format optie in windows zelf, of heb je van floppy geboot en probeer je de waarschijnlijk in ntfs formaat geformateerde hd te formateren?

Verwijderd

diskette station verkeerd aangesloten?
dat wil heel gemakkelijk....als dat zo is, kun je de schijfjes weggooien.
die je gebruikt hebt.