20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
volgens mij ben je helemaal niet zo dom als een scout! sterker nog, ik denk dat je gelijk hebt wat je zegt!
neen niet ik denk, ik weet zeker.jobcohen schreef op 16 augustus 2004 @ 19:10:
volgens mij ben je helemaal niet zo dom als een scout! sterker nog, ik denk dat je gelijk hebt wat je zegt!
Je mag per maand 125 minuten bellen, zijn deze opgegaan kun je wel gewoon bellen maar dan voor 16 cent/m deze worden later in rekening gebracht einde van de maand meestel.
Hetzelfde geldt voor smsbundels
oftewel, kom je buiten je bundel betaal je meer.
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Verwijderd
Klopt niet echt wat hier allemaal staat. Bij Orange, T-Mobile en Telfort betaal je binnen en buiten je bundel hetzelfde. Bij KPN (Hi) en Vodafone betaal je buiten je bundel ineens veel meer. Zo kan je bij Vodafone binnen je bundel € 0,10 per minuut betalen en er buiten € 0,30...
Zo te zien aan de 125 minuten is het een Hi abonnement, als je meer dan die 125 minuten belt betaal je € 0,24 per minuut! Je betaald bij Hi altijd de eerste minuut volledig, ook als je na 1 seconde ophangt.
Zo te zien aan de 125 minuten is het een Hi abonnement, als je meer dan die 125 minuten belt betaal je € 0,24 per minuut! Je betaald bij Hi altijd de eerste minuut volledig, ook als je na 1 seconde ophangt.
Verwijderd
telfort: €45,- voor 500 belminuten = 11,1 ct p/m
Buiten de bundel ook 11 ct p/m
sms 60 per maand voor 3 euro
Buiten de bundel ook 11 ct p/m
sms 60 per maand voor 3 euro
Dit staat prima uitgelegd in de voorwaarden van de verschillende providers
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()