Toon posts:

ATI 9800 kloonmodus probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mezelf een sapphire 9800 pro aangeschaft, en wilde nu een kloon op m'n 2e beeldscherm hebben om er later een projector op te kunnen aansluiten.
Als ik m'n bureaublad uitbreid naar m'n 2e scherm (CRT) dan werkt dit heel goed, maar wanneer ik een kloon wil tonen op hetzelfde scherm, dan komen er allemaal strepen op het 2e scherm te zien (en m'n scherm maakt een piepend geluid), en m'n bureaublad staat 4 keer door erkaar gescrambled. Het is nochtans een goed scherm, en m'n kaart is ook niet kapot omdat het uitbreiden van het bureaublad wel werkt...
Ik heb al de refreshrates en de resolutie aangepast, maar de strepen blijven...
Iemand hetzelfde probleem? Iemand een oplossing?

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:31
klinkt als een monitor die de hoge refreshrate niet aankan?, ik bdoel, weet ej zeker dat als je drefreshrate omlaag zet hij dit ook echt doet? ik heb wel eens gehad dat ik hem kon veranderen wat ik wou maar mijn monitor veranderde niks :)

[ Voor 61% gewijzigd door Devian op 16-08-2004 18:32 ]

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Topicstarter
M'n monitor werkt wel als ik m'n bureaublad uitbreid ernaar. Ik heb na het probleem zelfs de refreshrates verlaagd, en het probleem blijft bestaan, dus de refreshrate kan het probleem niet echt zijn.
Ik bedenk nu juist, wanneer ik m'n pc opstart dan zie ik op beide schermen hetzelfde beeld, zelfs het windowslogo wordt correct op beide schermen getoond, de strepen doen zich enkel voor als ik de kloonmodus inschakel.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 18:37 ]