Welke Norton?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Welke Norton is het beste, de gewone Norton Antivirus 2004 Professional, of Norton Antivirus Corporate 9?
En dan bedoel ik meer in de richting van beveiliging en hoeveel virussen die scanned.

FnF

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Kwa virussen maakt het niets uit. En bij corporate heb je misschien iets meer functies. Maar daar heb je voor een stand-alone PC echt niets aan. Overigens, dit had je ook wel ff kunnen googlen, verschil tussen 2 pakketten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 18:28 ]

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:13
FnFnF schreef op 16 augustus 2004 @ 18:26:
Welke Norton is het beste, de gewone Norton Antivirus 2004 Professional, of Norton Antivirus Corporate 9?
En dan bedoel ik meer in de richting van beveiliging en hoeveel virussen die scanned.

FnF
Vanwaar de vraag? Het ene product is meer geschikt voor de thuis omgeving het andere product kost het 4 voudige en wordt gebruikt in bedrijfsomgevingen. Er is trouwens meer dan Norton en vaak ook beter is ;)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 18:28:
Kwa virussen maakt het niets uit. En bij corporate heb je misschien iets meer functies. Maar daar heb je voor een stand-alone PC echt niets aan. Overigens, dit had je ook wel ff kunnen googlen, verschil tussen 2 pakketten.
Ik had al op Google gezocht, en heb er niks over kunnen vinden:(
Miki schreef op 16 augustus 2004 @ 18:34:
[...]

Vanwaar de vraag? Het ene product is meer geschikt voor de thuis omgeving het andere product kost het 4 voudige en wordt gebruikt in bedrijfsomgevingen. Er is trouwens meer dan Norton en vaak ook beter is ;)
Ik heb al aardig wat pakketten uitgeprobeerd, maar vind Norton nog steeds de beste.

Is het ook zo dat de Corporate Edition minder geheugen en cpu gebruikt?

FnF

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Ik heb al aardig wat pakketten uitgeprobeerd, maar vind Norton nog steeds de beste.
welke heb je dan geprobeerd? :) Kben zelf meer tevreden over Avast (freeware) dan Norton 2003. Weliswaar haalt Norton er meer virussen uit. Maar 3 keer zo snel scannen en minder CPU gebruik tellen voor mij ook zwaar haalde er pas toch het trojan virus er mee uit

Dus: genoeg oplossingen :)

Verwijderd

Uhm. Dat weet ik zo niet uit m'n hoofd. Maar ik denk dat het weinig uitmaakt. Want het programma doet technisch gezien hetzelfde (scannen). Maar je kan wat meer dingen instellen bij corp. Zoals bv. scan .rar files niet, scan pakketten van *ip* niet!

P.S. F-Secure en Kasperspy hebben ook goede pakketten. Die zeer weinig geheugen/cpu gebruiken. Norton gebruikt namelijk ZEER veel CPU/RAM.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 18:47 ]

Verwijderd

Kwestie van kijk en vergelijk lijkt mij.

Verwijderd

FnFnF schreef op 16 augustus 2004 @ 18:26:

FnF
Ik lees uit deze TS niet bijzonder veel eigen initiatief/inzet, het is in elk geval de bedoeling op GoT om eerst zelf te searchen en pas als je op niets uitkomt een topic te openen. :)

Ik wil je aanraden de FAQ/policy nog eens door te lezen, beginnend bij [FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ] en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Dit topic gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.