'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 18:28 ]
Vanwaar de vraag? Het ene product is meer geschikt voor de thuis omgeving het andere product kost het 4 voudige en wordt gebruikt in bedrijfsomgevingen. Er is trouwens meer dan Norton en vaak ook beter isFnFnF schreef op 16 augustus 2004 @ 18:26:
Welke Norton is het beste, de gewone Norton Antivirus 2004 Professional, of Norton Antivirus Corporate 9?
En dan bedoel ik meer in de richting van beveiliging en hoeveel virussen die scanned.
FnF
Ik had al op Google gezocht, en heb er niks over kunnen vinden:(Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 18:28:
Kwa virussen maakt het niets uit. En bij corporate heb je misschien iets meer functies. Maar daar heb je voor een stand-alone PC echt niets aan. Overigens, dit had je ook wel ff kunnen googlen, verschil tussen 2 pakketten.
Ik heb al aardig wat pakketten uitgeprobeerd, maar vind Norton nog steeds de beste.Miki schreef op 16 augustus 2004 @ 18:34:
[...]
Vanwaar de vraag? Het ene product is meer geschikt voor de thuis omgeving het andere product kost het 4 voudige en wordt gebruikt in bedrijfsomgevingen. Er is trouwens meer dan Norton en vaak ook beter is
Is het ook zo dat de Corporate Edition minder geheugen en cpu gebruikt?
FnF
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
welke heb je dan geprobeerd?Ik heb al aardig wat pakketten uitgeprobeerd, maar vind Norton nog steeds de beste.
Dus: genoeg oplossingen
Verwijderd
P.S. F-Secure en Kasperspy hebben ook goede pakketten. Die zeer weinig geheugen/cpu gebruiken. Norton gebruikt namelijk ZEER veel CPU/RAM.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 18:47 ]
Verwijderd
Ik lees uit deze TS niet bijzonder veel eigen initiatief/inzet, het is in elk geval de bedoeling op GoT om eerst zelf te searchen en pas als je op niets uitkomt een topic te openen.FnFnF schreef op 16 augustus 2004 @ 18:26:
Welke Norton is het beste, de gewone Norton Antivirus 2004 Professional, of Norton Antivirus Corporate 9?
En dan bedoel ik meer in de richting van beveiliging en hoeveel virussen die scanned.
FnF
Ik wil je aanraden de FAQ/policy nog eens door te lezen, beginnend bij [FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ] en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Dit topic gaat dus dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()