Ik kan het hier niet zo direct bekijken (OE is hier vervangen door Outlook 2003) maar mijn oom doet het dmv een ZIP, da's ook een oplossing...
Verwijderd
tools -> accounts -> (kies je e-mail account) eigenschappen -> laatste tabblad (advanced) en dan "kopie op de server laten" en "verwijderen van server na wissen in oulook express" aan zetten.
edit: mwa, net te laat
[ Voor 18% gewijzigd door Mr.Nobody op 16-08-2004 18:27 ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Ik ga nu even proberen die instellingen aan te passen
[ Voor 59% gewijzigd door JorisPenders op 16-08-2004 18:56 ]
Bij eerdere OE's kon je dat op het begin instellen: - map waar e-mails in bewaard worden. Ik kan alleen hier in OE 6 niets vinden
Dat is totaal niet geschikt voor netwerk storage. Je kan met wat moeite wel op een dualboot dezelfde mail gebruiken, maar niet op 2 verschillende PCs over een netwerk dezelfde *.DBX bestanden gebruiken.
* alt-92 is er zelf mee gezig geweest en kwam erachter dat OE geen unc (\\server\share) paden vreet en daar ook op controleert.
Laat je met een drivemapping dat onderhuids toch nog gebruiken....
Daarnaast is het database formaat gewoon niet robuust genoeg om over een netwerk te gebruiken (krijg je corrupte mailboxen van).
[ Voor 49% gewijzigd door alt-92 op 17-08-2004 20:22 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
M$ MS heeft waarschijnlijk zelf al wat maatregelen genomen, een netwerklocatie/station kan niet dienen als map waar je dus je mails in opslaat,
dan maar toch op de server laten staan,
thnxs voor jullie hulp
Laat dat kinderachtige M$ gedoe nou gewoon
[ Voor 19% gewijzigd door elevator op 17-08-2004 20:31 ]