Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik ben een zeer tevreden gebruiker van de Frontier Labs Nex IIe. Eigenlijk is het een ramp van een speler, aangezien er vrijwel geen leuke functies op zitten en het mechanisch erg slecht in elkaar zit. Daarentegen zijn de voordelen voor mij persoonlijk enorm:

-lange batterijduur
-hard volume
-goede geluidskwaliteit
-gebruik CF kaarten

Aangezien ik al een snelle 1 GB CF kaart heb voor mijn digicam, wil ik eigenlijk binnenkort een nieuwe MP3 speler kopen die ook met CF werkt. De Nex spelers IIe en IA(+) zijn al bijna niet meer te krijgen. Binnenkort komt de NexKube (een hele kleine speler zonder display) ook, maar echt geweldig is het allemaal niet.

Weet iemand nog alternatieve MP3 spelers die specifiek met CF werken? Ik kan er geen vinden vreemd genoeg.

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:09
Bedoel je dit:
kelkoo

[ Voor 14% gewijzigd door aryan op 16-08-2004 18:49 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
ik denk dat het moeilijk word, maar ik vraag me af, waarom wil je nou perse een nieuwe speler dan. "leuke functies" wat bedoel je daarmee? een mp3 speler is om mp3's af te spelen, en dat doet ie perfect. Heb m'n nex2 ook al meerdere keren laten vallen, en mankeert niets aan, hardstikke robuust. Oke, het is niet de mooiste en kleinste speler. :)

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:08
Misschien zou je eens naar de Diva kunnen kijken (heb er zelf ook 1), maar die is ook al weer wat ouder dus ik weet niet of'ie voldoet aan je eisen. Voordelen van dat ding zijn dat'ie werkt op 1 AA-batterij, geluid goed is, ondersteunt playlists en wordt herkend als extra schijf in windows. Maar of het een vooruitgang is weet ik niet...

Kheb ook wel eens gehoord dat er mensen zijn die een muvo 4gb kopen en vervolgens de HD eruitslopen omdat die behoorlijk goedkoper is dan. De speler zelf (die compact flash slikt) wordt dan verkocht (op ebay ofzo). Die speler is wel redelijk nieuw dus misschien zou je dat nog kunnen bekijken.

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nee niet echt, daar staan HD MP3 spelers met een CF reader (en de Nex die ik nu heb).

Mijn Nex is aan het sterven, en ik kan geen alternatief vinden die ook op losse CF kaartjes werken behalve de spelers van Frontier Labs. En die lijken dus uit te sterven, helaas. Ik had eigenlijk verwacht dat er meer zouden zijn aangezien ik het ideaal vind om kaartjes te delen tussen MP3/data transport en digicam.