[HiMD]SonicStage werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:23
Ik zou net wat muziek op mn HiMD spelertje zetten, dus ik start SonicStage op. Krijg ik een schermpje ervoor:

Updating Sonicstage database.
Please restart Sonicstage after the update has completed.

Nah, ik klik op ok, zie een flits (update :?) en start Sonicstage opnieuw op. Weer die melding. Wtf :/ Nu krijg ik dat dus elke keer dat ik het programma opstart.

Wat heb ik al gedaan?
Programma volledig verwijderd, incl registerkeys, en elk bestand wat ik maar kon vinden.
Reïnstall programma.
Google gezocht > niks bruikbaars gevonden.
Andere pc met ook Win xp en sp2 Sonicstage geinstalleerd, geen problemen.

Het enige wat ik gedaan heb tussen de vorige keer dat het wel werkte en nu is SP2 geinstalleerd, en wat met services gespeeld. Kan me alleen niet voorstellen dat door een bepaalde service Sonicstage niet meer werkt. Sp2 staat ook op de andere pc dus dat lijkt me ook niet het probleem.

Specs:
Xp2400+
Xp sp2
Sonicstage van cdtje, en update van sony.com
Md Walkman MZ-NH600

Verwijderd

Ik gebruik SonicSTage al een tijdje (ivm NetMD) en het programma heeft ook een groot aantal beveiligingsfeatures die voor problemen kunnen zorgen. Zodra SonicStage het boeltje niet meer vertrouwd gaat al snel alles op slot. Mischien is een van die beveiligingsmodules niet SP2 compatible? Een databse probleem doet mij iig vermoeden dat er iets met beveiliging mis is.

Je moet niet vergeten dat er waarschijnlijk ook een aantal modules in je softwarelijst staan. Maar aan je tekst te zien denk ik dat je die wel verwijdert hebt.

Je kunt ook niet zomaar alle files die SonicStage produceert (.omg en nog wat zut) zomaar rondgooien op je schijven/partities. Heeft weer te maken met die beveiliging enzo.

Kortom: ik heb niet echt een antwoord ;) Meer een algemene raad voor SS users: Installeer het product in 1 keer goed en volledig en configureer het daarna direct goed (waar wat komt te staan enzo). Zo heb je de minste kans op onoplosbare problemen zoals de TS.

Laat even weten wat de oplossing is of waardoor het probleem verdwijnt.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:23
Tja, het was al goed.. Sp2 dr op, en niet meer goed.. Lijkt me niet dat het aan sp2 ligt, aangezien het bij mn moeder op de pc wel goed werkt. Ik heb de vraag ook op het minidisc forum gesteld, maar daar wisten ze er ook niet echt raad mee :(
Naja, hopen dat er iemand is die dit ziet en er een oplossing voor weet.. Steeds de pc van mn ma gebruiken als ik weer muziek op mn HiMD wil hebben is natuurlijk ook bagger..

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Move GT > SA :)

LinkedIn
Instagram