Toon posts:

Shareaza 2.0: steeds corrupte downloads...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al een tijdje Shareaza wat op zich prima werkt, maar de laatste tijd krijg ik met de 2.0 versie steeds corrupte (bittorrent) downloads..??!

Ik had vorige week een bestand van 4,3 gig gedownload ...resultaat: corrupt!
Dit weekend een bestand van 700mb....resultaat: corrupt!

Het tweede bestand was 1 grote rar ...deze uitgepakt en hierin zaten weer 2 "cd's" die ik weer moest uitpakken, maar deze waren beide corrupt. Er zat ook een text bestand bij maar daar stond niks in, dus deze was ook corrupt.

Iemand een suggestie waar dit aan kan liggen?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

heb je een grote (>137GB) en win2k? zoek voor "EnableBigLba"
of misschien wordt ie te warm.

[ Voor 19% gewijzigd door PipoDeClown op 16-08-2004 16:36 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
nee, tis een 80 gig schijf en ik gebruik XP met servicepack 2.

Tis Shareaza waar het probleem ligt.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Er is toch geen 100% 'garantie' dat de bestanden die je download OK zijn? Zijn alle bestanden corrupt dan is er mogelijk iets anders aan de hand lijkt me.

ARME AOW’er

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:13
De verklaring ligt simpeler, Shareaza kan geen bestanden groter dan 4,3 gigabyte aan.
In de nieuwe Alphaversie zou het gefixt moeten zijn
Ik raad je de ICL versie boven de MS versie aan, omdat deze met intelcompilers gebouwd zijn, en om deze reden veel sneller.
Het voordeel aan deze alpha is verder dat Assembly hashing ( > 50% ) erbij ingestopt zit, Edonkey ondersteuning voor de nieuwere lugdundum versie weer up to date is, en nog een paar dingen.

http://forums.shareaza.co...ead.php?s=&threadid=24754

Verwijderd

Topicstarter
Ik raad je de ICL versie boven de MS versie aan, omdat deze met intelcompilers gebouwd zijn, en om deze reden veel sneller.

Wat bedoel je hiermee? Welke moet ik nu hebben? :)

modbreak: dit is geen file-uitwisselingsforum

[ Voor 39% gewijzigd door Wilke op 16-08-2004 21:37 ]

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:14
Dit is geen forum om bestanden met elkaar uit te wisselen, 'even mailen' requests daar is een forum niet voor (doe dat maar op IRC of via MSN/ICQ of whatever).

Je kunt zelf zoeken, bovendien staat hierboven zelfs gelinkt naar de site waar je die alpha-builds blijkbaar kunt downloaden.

offtopic:
Je e-mail adres zo in een bericht plaatsen gaat je op termijn bergen spam bezorgen, nog een reden om het te verwijderen

[ Voor 19% gewijzigd door Wilke op 16-08-2004 21:40 ]

Pagina: 1