Ik heb de volgende onderdelen die stof liggen te happen en nu wilde ik daar een mp3 pc van maken.
1x 4x cd brander
2x cd-rom speler
1x pentium II 233 MHz
1x 10MBps netwerkkaart
1x blaster voodoo 3dFX kaart (ofzo)
1x floppydrive
1x maxtor hdd (+- 4GB, weet niet precies)
1x western digital hdd IDE (13020,0 MB)
1x Western digital hdd (540,8MB)
1x afstandsbediening gekregen bij nieuwe hp computer
1x IrDa ontvanger (denk ik, zat bij afstandsbediening maar heb nog niet de functie van beide ontdekt)
1x PS2 muis
1x USB Keyboard (zo'n multimedia ding
)
1x fan
2x ram (1x 32 MB en 1x 64 MB = 69 MB)
Welke onderdelen kan ik weglaten? (de cd brander en de AB sowiezo, de floppy ook maar wat nog meer?)
en de software om de hele zooi aan te sturen? gewoon een oude windows versie of is er speciale software voor dit soort doeleinden? Iemand ervaring met een mp3 pc?
En de mp3'tjes op het netwerk hoe doe je dat kan de software dat ook ondersteurnen (als je speciaal mp3 OS hebt?) en is wifi misschien mogelijk?
Ik blijf maar eff lekker verder zoeken en lees de tips wel
ps. als je een ander project beter vind voor deze onderdelen ik hoor het graag, ik ben nl. nog nergens aan begonnen, heb alleen het idee.
1x 4x cd brander
2x cd-rom speler
1x pentium II 233 MHz
1x 10MBps netwerkkaart
1x blaster voodoo 3dFX kaart (ofzo)
1x floppydrive
1x maxtor hdd (+- 4GB, weet niet precies)
1x western digital hdd IDE (13020,0 MB)
1x Western digital hdd (540,8MB)
1x afstandsbediening gekregen bij nieuwe hp computer
1x IrDa ontvanger (denk ik, zat bij afstandsbediening maar heb nog niet de functie van beide ontdekt)
1x PS2 muis
1x USB Keyboard (zo'n multimedia ding
1x fan
2x ram (1x 32 MB en 1x 64 MB = 69 MB)
Welke onderdelen kan ik weglaten? (de cd brander en de AB sowiezo, de floppy ook maar wat nog meer?)
en de software om de hele zooi aan te sturen? gewoon een oude windows versie of is er speciale software voor dit soort doeleinden? Iemand ervaring met een mp3 pc?
En de mp3'tjes op het netwerk hoe doe je dat kan de software dat ook ondersteurnen (als je speciaal mp3 OS hebt?) en is wifi misschien mogelijk?
Ik blijf maar eff lekker verder zoeken en lees de tips wel
ps. als je een ander project beter vind voor deze onderdelen ik hoor het graag, ik ben nl. nog nergens aan begonnen, heb alleen het idee.
[ Voor 13% gewijzigd door GoblinGamer op 16-08-2004 20:55 ]
#Mobilecreators : voorstander van het maken van media met smart devices