Sony GDM-F520 waar (nog) verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Topicstarter
Op dit moment ben ik bezig met het assembleren van een nieuw highend systeem. Aangezien de Sony monitoren kwalitatief erg goed lijken te zijn heb ik mijn oog hierop laten vallen, echter na veel zoeken en mailen blijkt dat deze, vooral het type wat ik heel graag zou willen hebben, zeer moeilijk cq. niet meer leverbaar zijn. Daarom hoop ik dat de tweaker community me bij deze speurtocht kan helpen.

Weet iemand misschien een (online) shop die (liefst onder rembours) 2 stuks van de GDM-F520 serie nog kan leveren? Dit is het 21" model met een .22 dotpitch en een maximum res van 2048x1536 @ 86 Hz - heerlijke specs lijkt mij :p

Eventueel ben ik ook wel bereid om het iets kwalitatief mindere broertje (CPD-G520) te kopen, maar als de F520 nog ergens te koop is krijgt deze uiteraard voorrang. ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• bennovb
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-02 15:46

bennovb

Max OC = 3725Mhz..!!!

Probeer anders eens de Eizo's?
Al jarenlang beroemd vanwege hun kwaliteit.
Specs zijn vergelijkbaar en prijs is zelfs beter.

Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Topicstarter
Weet dat ze inderdaad in de PW staan, maar die lijst is een beetje verouderd.

De winkels daar leveren ze al niet meer zo ver ik kan zien, dus vandaar dat ik het hier vraag ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
mindcrash schreef op 16 augustus 2004 @ 15:42:
Eventueel ben ik ook wel bereid om het iets kwalitatief mindere broertje (CPD-G520) te kopen, maar als de F520 nog ergens te koop is krijgt deze uiteraard voorrang. ;)
Er is wat beeldkwaliteit betreft een groot verschil tussen de F-serie en de G-serie van Sony. Als je die F kunt krijgen, is dat zeker de moeite waard.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Salland automatisering heeft de G-versie, de F volgens de pricewatch ook, maar die kan ik niet vinden.
Misschien kun je even contact met ze opnemen, of ze de F-versie voor je kunnen bestellen.....

Hier kon uw advertentie staan

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Uit nieuwsgierigheid: heb je em nog gevonden?
Pagina: 1