Toon posts:

[COM] com port aansturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een plc aangesloten op een ethernet modem, deze geft het signaal van de plc door naar mijn pc de programaatuur waar ik mee ga werken heeft ene compoort nodig dus heb ik deze ingesteld op com6 ik krijg wel een reactie maar kan hem niet online of ofline zetten. Als ik de plc rechtreeks aansluit krijgt hij wel ene signaal binnen zou de ethernet modem op een of andere manier roet in het eten kunnen gooien en ee signaal blokeren ?

ik hoop dat iemand ene idee heeft

als ik informatie vergeet die je moet weten zeg het aub.

groeten Frank

Verwijderd

ik help je hier niets mee, maar wat is een PLC?

en ik dacht dat ik alles wist :9

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 15:37:
ik help je hier niets mee, maar wat is een PLC?

en ik dacht dat ik alles wist :9
^^^ Zeg dan niks, hier heeft ie ook niks aan :(

Ljkt me dat hier de vraag of er van een PLC sprake is of niet weinig toe doetvoor het probleem.
Verder aan TS het verzoek of hij zijn topicstart wil editten en er wat meer interpunctie in wil zetten (leestekens, komma's punten enzo). Want ik kan er weinig soep van maken hoe het zaakje nou precies aangesloten is. Verduidelijking is dan ook op zijn plaats als dat mogelijk is :)
Wel lijkt het me nogal logisch dat je een com poort niet on line krijg als je iets op een ethernetkaart zet - dat zijn twee heel verschillende interfaces namelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door The Eagle op 16-08-2004 15:46 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)