Toon posts:

Logitech Z-5300 aansluiten op DVD Speler

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik snap het niet zo goed, admin sluit (na een k*t uitleg) mijn post en antwoord ook niet op me de mails die ik daarna stuur, dan maar op de onbeschofte manier nog een keer poste:

Hoi mensen,

ik heb een Z-5300 5.1 speaker set, nu wil ik een (nieuwe) DVD speler kopen, echter probleem is dat ik niet weet hoe ik mijn speakers aan kan sluiten op de dvd aangezien z-5300 een 3-jack heeft als aansluiting (waarschijnelijk zitten rechts voor en achter samen in 1 cabel,links voor en achter in 1 en centar en sub in 1, of zo iets) dus dan wordt het lastig om het aan een DVD speler aantesluiten die een geintegreerde 5.1 decoder heeft met 6 plugins :(((

weet iemand hoe ik dit best op kan lossen ?

admin ik heb alles al gesearch op forum en er stond nix in.

tnx

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Logitech Z-5300 + DVD Speler

Daar staat je antwoord.

[ Voor 21% gewijzigd door DeeJee op 16-08-2004 14:57 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Leg het "probleem" uit waar je de DVD-speler wil kopen, neem desnoods je kabel(s) mee. 10 tegen 1 dat ze een mooi setje verlopen voor je hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 14:59 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb je mail nog niet eens gezien man, ik check niet elke 2 minuten mijn mail ofzo hoor.

Je moet gewoon verloopplugjes gebruiken, dat antwoord geef ik je letterlijk... Topics zomaar openen omdat je vind dat het antwoord of de uitleg niet goed is, is absoluut niet de bedoeling en ik zit ook niet de hele dag m'n mail te checken ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.