Toon posts:

Acces, tabel importeren; 'ongeldig argument'.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze wil ik graag de hulp inroepen van degenen met kennis omtrent het volgende probleem;

In een database wordt wekelijks een nieuwe tabel (uit een andere database) geïmporteerd. Dit gaat al weken goed maar sinds deze week krijg ik bij het importeren vrijwel direct de melding ' ongeldig argument'.
Aangezien het zoeken tot dusver niks heeft opgeleverd wil ik bij deze vragen of iemand een oplossing heeft voor dit probleem of informatie kan geven over het hoe en waarom van deze melding?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik gok dat er ergens een ongeldig teken gebruikt wordt, waardoor er een ongeldig argument bij een SQL statement ontstaat.

Alleen met deze informatie zijn we eerst een tijd bezig om te achterhalen wat er precies fout gaat. Bij welk record gaat er fout. Welke databases worden er gebruikt. Gebruik je een eigen script of een standaard functionaliteit? Bij welke record gaat het fout? zitten er speciale karakters in dit record?

Zie P&W FAQ - De "quickstart" voor wat we verwachten van een topic. :) Ik doe dit topic dicht, aangezien er te veel informatie ontbreekt en we dus te lang bezig zullen zijn om alle relevante informatie te achterhalen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door gorgi_19 op 16-08-2004 14:34 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.