Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
du en df, ook nog eens te gebruiken zonder X
Wat ik meestal gebruik is idd du, en wel du -chs * in een directory. Dit geeft per directory (en file) aan hoe groot ie is. Eventueel de h weglaten, dat zal wel een gnu extension zijn....
du -sk gebruik ik meestal bij Solaris. Die is bekent. Maar ik vroeg me af of jullie misschien ook dat grafische tooltje wisten. Volgens mij is het ook via Sunfreeware.com te krijgen, alleen weet ik dus niet hoe het heet.
Nu gebruik ik inderdaad du en df om het te achterhalen, maar dat is meer werk dan in één keer een overzicht te krijgen.
Tevens staat een pie-chart (of vergelijkbaar kaartje) beter als presentatie middel naar de klant toe
Nu gebruik ik inderdaad du en df om het te achterhalen, maar dat is meer werk dan in één keer een overzicht te krijgen.
Tevens staat een pie-chart (of vergelijkbaar kaartje) beter als presentatie middel naar de klant toe
Verwijderd
Volgensmij zoek je zoiets als JDiskReport. Heel handig java tooltje wat ook bij JDS zit volgensmij.
Thanx Compukid. Dit is precies wat ik zocht!Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 14:36:
Volgensmij zoek je zoiets als JDiskReport. Heel handig java tooltje wat ook bij JDS zit volgensmij.
Pagina: 1