Koeien voor DG-UX Intel

Pagina: 1
Acties:

• vogon1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik ben op zoek naar een client voor DG/UX Intel. Ik heb het al tig keer geprobeerd te compileren vanuit de sources, maar de buff files blijven incompatibel met die van andere clients...

Voor de zekerheid: het gaat om Data General Unix.

Het zou mooi zijn als ik het aan het werk kreeg, er staan hier bijvoorbeeld 2 bakken met elk 32 Xeon processoren :9 ...

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb het al tig keer geprobeerd te compileren vanuit de sources
Met de source die op d.net te vinden is kun je ook geen complete clients bouwen, de netwerk en bufferupdate code ontbreekt.

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Dat van die buffer incompatibel klopt dat heeft dnet bewust gedaan. Om data corruptie van de productie om geving te voorkomen.

kijk hier maar ff http://www.distributed.net/source/index.html.nl en kijk ff voor client porting op http://www.distributed.net/porting/

Grutte Pier fansels

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heb je al een verzoek naar d.net gemailed om een client te porten ?

Virussen? Scan ze hier!

• vogon1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11-2023
Huh?
Wat is het nut van sources online zetten als je er geen goed-werkend systeem mee kunt bouwen?
Ik ben lost...
Wat is dan het idee van porten? Moet ik die beste man mailen, en krijg ik dan wel de juiste buffer/network code om de boel aan de praat te krijgen?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Er staat een port-request open voor DG/UX; zie hier
Je zou eens een mailtje kunnen sturen naar <a href="mailto:moose@distributed.net">Moose<a>.

Intentionally left blank

• Onno
  • Niet online
Wat is het nut van sources online zetten als je er geen goed-werkend systeem mee kunt bouwen?
Betere RC5 en OGR cores kunnen maken.
waarom is distributed.net nog steeds niet compleet 'open-source' met alle onderdelen van de code

Hoewel we alle code die zich op deze pagina bevindt publiekelijk beschikbaar stellen, is het nog steeds nodig om sommige stukken van de code niet beschikbaar te maken voor algemene distributie. Dit is inderdaad een van de zaken die we willen gaan oplossen.

Eerlijk gezegd elimineert het uitbrengen van binary-clients nog steeds niet de mogelijkheid tot sabotage omdat het vrij eenvoudig is voor een persoon met kennis om de binary te disassembleren of aan te passen. Het is eigenlijk een idiote zaak, dus we raden je aan om het niet te proberen. Inderdaad is veiligheid door geslotenheid niet altijd veilig, en we beweren ook niet dat het dat is.

De broncode die beschikbaar is op deze pagina zijn alle algoritmes die belangrijk zijn. De enige code die niet beschikbaar is, zijn de bestandstoegang-code en de netwerkcommunicatie-code welke niet bepaald interessant is (en niet aangenaam om te begrijpen). De berekeningsalgoritmes en platform-specifieke optimalisaties die zich in dit pakket bevinden zijn de zaken waar je naar wil kijken als je wil weten hoe de client werkt of als je denkt de snelheid van de client voor je processor te kunnen verbeteren.
http://www.distributed.net/source/
Pagina: 1