Beste tweakers ik heb een auto dvd speler (http://www.bossaudio.com/products/print/dvd2500.htm). Je kunt je spefecicaties daar aflezen maar helaas mis ik 1 optie. Ik zou graag Divx (.avi) files erop willen laten spelen. Is het misschien al mogelijk om al in de auto .avi bestanden te laten afgspelen. Als het mogelijk is zou ik het graag horen welke speler het kan. Het maak niet uit als het te koop is in amerika of engeland dan koop ik het gewoon vandaar. Ik zou heel graag blij zijn als jullie iets voor me kunnen vinden.
Verwijderd
Dan moet je de betreffende video eerst omzetten in of svcd of dvd-mpeg2 formaat om het met je huidige te kunnen, verder zijn er vast wel divx-spelers voor in de auto...moet je gewoon ff zoeken...! Nu moeten wij dat doen...net zo veel moeite als je het zelf doet...
Overigens een KUT topic titel!
Overigens een KUT topic titel!
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 13:46 ]
Verwijderd
Ik zoek ook hulp 
Gewoon omzetten die avi idd, naar svcd of vcd! Enjoy, zie ook www.doom9.org voor how-to's etc.
Gewoon omzetten die avi idd, naar svcd of vcd! Enjoy, zie ook www.doom9.org voor how-to's etc.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 14:04 ]
Je moet ze omzetten naar iets wat die speler wel kan spelen, dat kan met software, of een speler kopen die wel direct divx kan afspelen, maar dat ssoort spelers begint pas net een klein beetje gemeengoed te worden..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()