Toon posts:

Partion magic foutmelding error 9D*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal.
ik heb hier een pc, die ik weer probeer te maken.
maar ik strand op een plek.
bij partionmagic.
hier is de foutmelding die ik kreeg.

CauseWay Eror 09: Unrecoverable internal exception, program terminated

Exception:0D, Error code 00EC

EAX=000059CF EBX=00003021 ECX=00000000 EDX=00000000 ESI=0000442F
EDI=0000077D EBP=00000789 ESD=00000678 EIP=00001953 EFL=00013084

CS=00A3 DS=00D3 FS=0073 GS=0063 SS=008B

CRO=80000011 CR2=00000000 CR3=00115000 TR=0023

System Flags=00000000

ik weet me hier echt helemaal geen raad mee.
dit is via de opstart diskette van partition magic, want windows staat ernog niet op.
de HD is 2 GB. dus dat zal geen probleem zijn.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Even op de site van Symantec (Powerquest) zoeken en lezen lijkt me voor de hand liggend.
Solution:
This message usually indicates a problem with the DOS environment in which Ghost.exe or Ghostpe.exe is running. Symantec is aware of this problem and will continue to track it. This document will be updated if new information becomes available or a solution is found. In the meantime, the following workarounds might resolve the problem:

Turning off the computer before restarting the computer
Starting the computer from a bootable floppy disk
Starting the computer from a bootable CD
offtopic:
De enige HOOFDLETTERS in je post zijn die van een copy/paste. Zinnen beginnen altijd met een hoofdletter en mogen best achter elkaar geschreven worden i.p.v. de zgn. telegramstijl te gebruiken.

ARME AOW’er

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:14
Okee, dit probleem is lastiger dan het lijkt, want opstarten met een bootdiskette blijkt niet echt te helpen. Heeft iemand nog andere ideeen om dit op te lossen?

Zal wel lastig zijn aangezien ze zelfs bij Symantec niet weten waardoor het precies veroorzaakt wordt :/

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ah, weer open. :)

Tja, dan is het wat vervelender geworden. Wel had ik ook, door op de foutmelding met Google te zoeken, diverse sites/forums gevonden waar mogelijke oplossingen tussen stonden. Het zijn er een beetje veel om te lezen als je er geen direct belang bij hebt.

Advies aan de TS, besteed wat tijd aan het lezen. Ik hoop op een goede oplossing.

ARME AOW’er

Verwijderd

Het programma'tje command.com zou je kunnen vervangen door een andere versie, het is een"long shot" maar misschien heb je d'r wat aan....

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal.
Sorry van de hoofdletters in mijn startpost.
Geen van jullie oplossingen heeft gewerkt.
Ben er nu achter gekomen dat het gewoon door de harddisk is.
Mijn harddisk is zo brak dat zodra er files ernaar worden gekopieerd de computer het weigerd.
Dus wat ik ook zou hebben geprobeerd het zou toch niet werken.
Het vreemdste is dat ik wel gewoon kan formateren, maar dat zoek ik zelf ff uit de komende dagen.

Bedankt voor de tijd die jullie erin hebben gestoken.
Pagina: 1