Ik heb een oude travelmate 506T van een vriend gekregen en hij kan maar een aantal keer opstarten, dan geeft ie allemaal rare foutmeldingen (iedere x iets anders, ze hebben volgens mij wel met de HDD te maken).
Als ik de laptop openschroef de HDD eruit haal en m weer dichtmaak doet ie het weer een keer of 5 en dan beginnen de foutmeldingen weer bij het booten van windows.
Ik heb al een andere HDD erin gestopt en dan crasht ie weer net zo hard na een aantal keer, precies hetzelfde dus.
Ik heb geen los contact kunnen vinden zo op het eerste gezicht.
Kan het een schroefje zijn die los zit die ik niet kan vinden? De IDE connector zit er volgens mij ook gewoon goed stevig in..
Iemand die mij kan helpen?
Bij voorbaat dank groeten Ewout
Als ik de laptop openschroef de HDD eruit haal en m weer dichtmaak doet ie het weer een keer of 5 en dan beginnen de foutmeldingen weer bij het booten van windows.
Ik heb al een andere HDD erin gestopt en dan crasht ie weer net zo hard na een aantal keer, precies hetzelfde dus.
Ik heb geen los contact kunnen vinden zo op het eerste gezicht.
Kan het een schroefje zijn die los zit die ik niet kan vinden? De IDE connector zit er volgens mij ook gewoon goed stevig in..
Iemand die mij kan helpen?
Bij voorbaat dank groeten Ewout