Kan er iemand mij helpen de instellingen van WAP, MMS en GPRS fatsoenlijk in mijn toestel te krijgen? Ik heb de links op de siemens site reeds geprobeert, maar dit heeft wel tot instellingen in mijn toestel maar niet tot het gewenste resultaat geleid. Verder heb ik ook geprobeert de instellingen zoals je ze kunt vinden op de t-Mobile site handmatig in mijn toestel in te voeren, ook niks. Ook de klantenservice van T-mobile geeft aan dat bij hun alles goed staat. Ik heb FW08 in het toestel en GPRS staat aan.
Verder nog een ander vraagje. ik heb gemerkt dat als iemand mij een SMS stuurt deze af en toe niet volledig aankomen
(het toestel geeft dit ook aan). Als gevolg blijkt dan dat ik van deze zelfde persoon geen nieuwe SMSjes meer kan ontvangen totdat iemand anders mij een SMS stuurt. (Zelf kan ik ondertussen wel nog smsjes uitsturen, deze komen wel aan) Nadat deze binnen is komen alle andere SMSjes ook achter elkaar binnen. Reboot van het toestel geeft geen resultaat. Weet iemand hoe dit kan en wat ik er in zo'n geval aan kan doen?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Verder nog een ander vraagje. ik heb gemerkt dat als iemand mij een SMS stuurt deze af en toe niet volledig aankomen
Alvast bedankt voor jullie reacties