Socket 754 Pc met welk moederboard?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-08 05:17

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Ik ging dus op pad (digitaal) om een nieuwe pc samen te stellen. En heb geprobeerd een hoop te searchen en te doen en toen kwam ik bij dit syteem terecht. klik!
Hier zit dus dit mobo in:
MSI K8T Neo-FSR, K8T800 (Sound 5.1, G-Lan, Sata-Raid)

Nu als je hier de GoT search op los laat zie je eigenlijk alleen maar ervaringen topics met problemen met dit mobo klik2!
even doorscrollen en dan zie je eigenlijk alleen maar problemen met dit mobo! Mijn vraag: welk mobo bij dit systeem?
vraag 2: kan dit systeem sneller door product aanpassingen, maar eigenlijk voor nauwelijks een meerprijs? (stiekum vraagje eigenlijk)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

1) GoT is in de eerste instantie ook bedoeld om problemen te behandelen :+ Maar het punt is dat je daar gebruik van kunt maken om problemen met het mobo te vóórkomen en/of het mobo beter te leren kennen :) En wat betreft de "welke mobo?" vraag: als je dit mobo niet vertrouwt of wat dan ook, dan kun je altijd verder kijken voor andere mobo's. Zie ook de FAQ van dit subforum onder het "Welke moet ik nemen?" kopje.

2) Natuurlijk kan het sneller. Dat kan op verschillende manieren: Socket939 nemen ipv 754, WD Raptor SATA nemen als OS/programs/games-disk, ATI X800/nVidia GF6800U nemen, etcetera. Zie ook de FAQ onder de eerder genoemde kopje B)

Dit topic is gesloten.