Ik heb al wel de search gebruikt, waaruit bleek dat DVD's van MAM E erg goed waren kwa levensduur. Maar die werden niet erg positief beoordeeld in de DVD media database van dit forum. Traxdata 4x DVD+R's waren iets goedkoper, en ik heb dan ook een spindel van 25 stuks gekocht bij ddvd.info (traxdata kreeg ook goede beoordelingen in de DVD media database). Ik las ook in een topic dat ik gevonden had via de search dat de levensduur van DVD-media nogal kan verschillen.
Mijn specifieke vraag is dus: wat zijn jullie ervaringen met de levensduur van Traxdata DVD+R's? Er van uitgaande dat je ze direct na het branden gelijk weer in een jewel case douwt, en ze opslaat in een donkere bureaulade (zonder met stiften er op te gaan schrijven e.d.) Ik ga ze branden met een NEC ND-2500. Zullen ze langer dan een jaar leesbaar blijven?
Mijn specifieke vraag is dus: wat zijn jullie ervaringen met de levensduur van Traxdata DVD+R's? Er van uitgaande dat je ze direct na het branden gelijk weer in een jewel case douwt, en ze opslaat in een donkere bureaulade (zonder met stiften er op te gaan schrijven e.d.) Ik ga ze branden met een NEC ND-2500. Zullen ze langer dan een jaar leesbaar blijven?