Toon posts:

Computer start niet meer op?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer opstart, gaat de monitor even aan en direct weer uit en soms krijg ik even beeld met opstarten, maar dan springt hij weer op standby. :(

Weet iemand wat dat zou kun wezen?
Ik heb ook geen kaarten geinstaleerd ofzo.

Mijn spec.

Intel Pentium 4 3.0 ghz
Chaintech 9CJS ZENITH™
Kingston 512 MB
Ati radeon 9800 Pro
2x Weterndigital 250 gb serial ata

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:58
Heb je de FAQ opstartproblemen al doorgenomen? Piept je moederbord? Zo ja, hoe vaak en hoe (lang/kort)? Oftewel geef eens wat meer info...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Spinnen je harde schijven wel op :?
Hoor je nog wat piepen, heb je de hangen & opstartentroubleshooter al bekeken...

Er zijn teveel mogelijkheden waardoor hij het niet doet, dus het is moeilijk om er een zinnig antwoord op te geven

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Nee, piepte hij maar dan wist ik wel wat het zou kunnen wezen

en ik heb overal al gekeken, maar ik kun niks vinden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen helaas niet uit de topicstart opmaken of je op hardwarematig vlak überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot dit probleem. En dit is niet de manier om van GoT gebruik te maken. Het "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van dit subforum is hier toch duidelijk over: mocht je een "Help, mijn PC doet het niet!" probleem willen openen, neem dan eerst de startpost van het PMG Beleid en aansluitend de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door :)

Klik eens terug naar de [faq]registratievoorwaarden[/], neem deze eens aandachtig door en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.