Ik heb een DBF-bestand van 65MB met 167.000 records.
Als ik deze wil tonen in mijn IE dan crasht mijn IE, omdat bestand het waarschijnlijk net ietsie te groot is voor IE
ik gebruik de volgende code om het bestand te tonen:
nu wilde ik eigenlijk weten (en kan het nergens vinden) hoe apache/php met zo'n bestand omgaat als ik het niet ga tonen, maar met php ipv te tonen ze in de mysql_db te zetten ... (ik kan dit jammer genoeg niet testen, vandaar)
heeft iemand wel eens iets soortgelijks gedaan ?
Als ik deze wil tonen in mijn IE dan crasht mijn IE, omdat bestand het waarschijnlijk net ietsie te groot is voor IE
ik gebruik de volgende code om het bestand te tonen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| $dbfbestand = 'ma_rel.dbr'; echo "<table width=100% cellpadding=2 cellspacing=1 border=0>"; $dbf = dbase_open ($dbfbestand, 0); $dbfrecords = dbase_numrecords ($dbf); echo $dbfrecords; $row = dbase_get_record_with_names($dbf, $i); echo "<tr>"; foreach ($row as $key=>$value) { echo "<td>".$key."</td>"; } echo "</tr>"; for ($i = 1; $i <= 1000; $i++) { echo "<tr>"; $row = dbase_get_record($dbf, $i); foreach($row as $value) { echo "<td>".$value."</td>"; } echo "</tr>"; } echo "</table>"; |
nu wilde ik eigenlijk weten (en kan het nergens vinden) hoe apache/php met zo'n bestand omgaat als ik het niet ga tonen, maar met php ipv te tonen ze in de mysql_db te zetten ... (ik kan dit jammer genoeg niet testen, vandaar)
heeft iemand wel eens iets soortgelijks gedaan ?