assumption is the mother of all fuck ups
Zelf los ik dat meestal op door een Gratis af te halen advertentie op Marktplaats.nl. Meestal is het dezelfde dag nog opgehaald door iemand die er handel of hobby in ziet.
• tweakers.net / vraag en aanbod, kunnen ze het te koop zetten.
• www.marktplaats.nl , kunnen ze het te koop zetten.
ik denk dat die er nog wel wat mee kunnen.
voor ophalen weet ik niet
Wauw, een sig!
[ Voor 1% gewijzigd door Bockelaar op 16-08-2004 09:10 . Reden: typo ]
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Verwijderd
http://www.gratisoptehalen.nl/
Kijk er regelmatig op (zelf nog niks opgehaald) en zie wel dat advertenties gauw verdwijnen, dus dat gegadigden wel deze site bezoeken. Anders is Marktplaats natuurlijk ook een goede optie; zowieso veel bezoekers en ben je het vast gauw kwijt.
Verwijderd
Uit ervaring weet ik dat wanneer rommel op zolder opgeruimt moet worden, die rommel er al een tijdje staat. Meestal gaat het dan om Pentium 1 of lager, inkjetprinters, HP Laserjet Zwaar en dergelijke. De meeste basisscholen hebben tegenwoordig minimaal een Pentium III 500 nodig en staan niet meer te springen om oude rommel. Ook op het gebied van educatieve software heeft de tijd niet stil gestaan.Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 09:56:
lokale basisscholen misschien? Die kunnen dat meestal wel gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door mhr-zip op 16-08-2004 10:16 ]
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
uit ervaring weet ik dat er echt basisscholen zijn die blij zullen zijn met een bak PI's. Dit moet je dan vooral zoeken in het speciaal onderwijs. Onze school doet zijn "ouwe zooi" namelijk graag naar dat soort doelenJazzy schreef op 16 augustus 2004 @ 10:12:
[...]
Uit ervaring weet ik dat wanneer rommel op zolder opgeruimt moet worden, die rommel er al een tijdje staat. Meestal gaat het dan om Pentium 1 of lager, inkjetprinters, HP Laserjet Zwaar en dergelijke. De meeste basisscholen hebben tegenwoordig minimaal een Pentium III 500 nodig en staan niet meer te springen om oude rommel. Ook op het gebied van educatieve software heeft de tijd niet stil gestaan.
nee, heeft niets te maken met krap budget maar met het niveau van de leerlingen. bijvoorbeeld ADHD, moeilijk opvoedbaar etc. Als je daar niet oude zooi neerzet gaat het toch ook stuk
yups, jij toch ook?
[ Voor 16% gewijzigd door Bockelaar op 16-08-2004 10:26 . Reden: toevoegen is beter dan nieuwe post ;) ]
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Mmm, zou dat te maken hebben met een krapper budget of met andere toepassingen?Bockelaar schreef op 16 augustus 2004 @ 10:15:
[...]
uit ervaring weet ik dat er echt basisscholen zijn die blij zullen zijn met een bak PI's. Dit moet je dan vooral zoeken in het speciaal onderwijs. Onze school doet zijn "ouwe zooi" namelijk graag naar dat soort doelen
Ooit werkondernemer geweest toevallig? Doe eens mailen dan, voor de mods ontdekken dat we vet offtopic gaan: mailvoordemodshetzien@mellema.net
[ Voor 13% gewijzigd door Jazzy op 16-08-2004 10:37 ]
Verwijderd
Ze hadden er niks meer aan, aangezien de kinders op internet moeten.
Als iemand een tel nr of website weet, post die dan even
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
derdewereldland = stomme kapitilistische naam, maak er maar van: 1 van de landen die we in het verleden hebben uitgebuit en dat nu nog steeds doen met ons kapitalistisch systeem
Verwijderd