[XP] Muis cursor verdwijnt bovenin beeld

Pagina: 1
Acties:

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik heb een Dell Latitude D800 Laptop en die heb ik vorige week geinstalleerd. Nu heb ik echter wat vaags.

Wanneer de laptop op standby heeft gestaan en ik ga daarna windows weer in, dan verdwijnt mijn muis-cursor wanneer ik hem in de hoogste 20 pixels (de hoogte van een window-titelbalk) van het scherm beweeg. Beweeg ik hem dan weer naar beneden dan komt hij gewoon weer tevoorschijn.

Dit gebeurt alleen nadat hij op standby heeft gestaan en na een reboot is het weer weg. Ik heb dit probleem al eerder gehad, maar toen dacht ik dat het aan WindowsBlinds lag, welke ik nu nog niet geinstalleerd heb. Ook weet ik niet meer precies wat ik er aan gedaan heb.

Ik draai op dit moment Windows XP SP2. Mijn resolutie is 1900x1200 oop 32bpp op een Geforce 4200.

Ik heb andere drivers geprobeerd van de NVidia site ipv de Dell site, maar deze herkenden deze kaart niet eens.

Iemand die me kan helpen dit vervelende trekje weg te krijgen ?

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ok, ik heb een nieuwe Video BIOS gedownload van de DELL site en dit schijnt te werken. Na een paar keer op Stand-by te hebben gestaan, doet hij het nog steeds goed.