Even voor de duidelijkheid,
Met prehistorie verwijst men naar een tijdperk waarover geen geschreven bronnen bekend zijn. Dit kan dus verschillen opleveren naargelang het geografisch gebied waarover men spreekt.
bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prehistorie
Maargoed, over de foto's van de TS:
De kleuren van de foto's zijn over het algemeen niet echt sprekend, ze lijken wat onverzadigd en flets.
Even heel snel per foto, ik ben best wel negatief, trek je er niets van aan.
1:
Voorgrond overbelicht.
2:
Rommeltje van potten en zooi. Ondergrond is erg saai, potten ook trouwens.
3:
Ogen zijn dicht, lijkt onscherp?
4:
Geen interresante plaats waarvan je de foto hebt genomen. Foto spreekt ook niet echt. Beetje somber, terwijl de kleding erg licht is.
5:
Aardig, ondergrond had eigenlijk of heel egaal, of wat kleurrijker gemogen.
6:
Zie het gezicht van het meisje niet. Je treft het ook niet met het weer hoor moet ik zeggen, geen mooie schaduwen, geen mooi licht.
7:
Ben geen expert maar, of hij had helemaal op de foto gemoeten, of in ieder geval een groot stuk van zijn benen miscshien op de uitsnede.
8:
Alleen de vrouw was mooier geweest. Nu zie ik weer een hoop rommel die niets met het onderwerp te maken heeft.
9:
Vind ik niet echt wat. Weet niet waarom (lekker onbeargumenteerd, excusus)
10:
Wederom, het weer zit denk ik niet mee, beest is zo zonder contrast, zonde.
11:
Ik vind de uitsnede niet echt ok. Ik ben geen expert, ik hoop dat anderen er zo meer over kunnen zeggen. Jammer van de brandblusser, die had er eigenlijk niet bij op gemoeten.
12:
De muziekgroep valt weg tegen de achtergrond. Vrouw op voorgrond kijkt somber en staat in de weg.
13:
Waarom gekozen de man er zo op te zetten? Had van mij of van dichterbij of met meer zoom gemogen. Bijvoorbeeld alleen de man met het schild. Das mooier dan die kerel precies in het midden.
14:
Onderkant tafels mist.
15:
Kan je niets aan doen door het licht, maar de plasticiteit ontbreken door het gebrek aan schaduwen en licht/donker.
16:
Niets op aan te merken.
17:
Zooi ligt voor het hoofd en linker arm van de man.
18:
Even een voorbeeldje van wat ik bedoel met dat grauwe, het gebrek aan mooi licht enzo:

Bijna alle foto's hebben gewoon niet echt sprekende kleuren. Ik weet niet waardoor dat precies komt maar het valt gewoon op.
Ik ben absoluut geen expert, ik fotografeer zelf nauwelijks. Dus mocht je alles van mij gezeik vinden, misschien heb je wel gelijk.
[
Voor 3% gewijzigd door
Mercarra op 16-08-2004 15:24
]
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl