[ervaringen] Asus K8N-E Deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Omdat het bordje al aardig te verkrijgen is volgensmij, en omdat ik nergens goede informatie kan vinden erover heb ik dit topic gestart.

(Zelf ben ik niet van plan om te gaan overclocken)

Van dit bordje weet ik dat de voltages niet goed staan, kan dat ook een probleem zijn?

Hoe zit het met de ondersteuning van bepaalde merken van geheugen, ik kan het niet op de site van asus vinden.

Weet iemand ook al of 2,3x double-sided geheugen werkt/ondersteund ?

Ik weet dat 3x double sided geheugen werkt bij de MSI NEO K8N Platinum, en dat vind ik dus wel belangrijk.

De MSI NEO K8N Platinum is voor mij dus ook een optie, maar die neem ik denk ik alleen als de Asus niet 2,3x double-sided geheugen ondersteund.
Alhoewel de MSI niet het Kingston pc3200 ondersteund, dus zou het toch een Asus worden als die het dan wel ondersteund.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

RAZORDUDE schreef op 16 augustus 2004 @ 05:11:
en omdat ik nergens goede informatie kan vinden erover heb ik dit topic gestart.
Zelfs niet via Google :?

Kijk eens, zoeken op Google naar: Asus K8N-E Deluxe

Reviews zat dus, even doorlezen en je hebt zo je antwoorden op je vragen gevonden..... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is niet de manier om een [Ervaringen] topic te starten. Neem het PMG Beleid nog eens door inzake Grote topics ;)

Terugkomend op je vragen: neem de handleiding van het moederbord door :)

Dit topic is gesloten.