[SS2] Coop, host op bug-plek, zoek /kill

Pagina: 1
Acties:

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ben al een uur aant zoeken naar een manier om het volgende probleem op te lossen. Ik ben met mijn broertje een Serious Sam 2 coop game aan doen, we zijn bij een brug oid. HEt probleem is dat hij naar beneden is gevallen maar helaas niet dood is gegaan. Ik zoek dus eigenlijk een commando oid die hem doodt of de map restart.

We hebben helaas geen savegame van vlak ervoor... dus loaden is ook geen optie. MIsschien weten jullie iets. Ik kan niks vinden dat werkt.

Bijvoorbeeld de flycheat, die werkt blijkbaar niet in coop mode. Ook NextMap() werkt niet en is misscihen een commando alleen voor dedicated servers.... PLZ HELPPP :(

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22
Heeft 'ie een rocketlauncher? Moet 'ie een paar keer rechts naar beneden schieten.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:28
suicide misschien?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
disconnect en reconnect als hij niet de host is?

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Nee, had geen RL, suicide zit niet in het spel ben ik nu onderhand wel overtuigd van. Ik heb namelijk met tab door ALLE commandos gescrolled... nix. En zoals ik al zei, hij was host :(

Wel jammer dat ze geen /kill hebben in dat spel... anywayz, ik heb dat leveel maar ff alleen uitgespeeld. Was de op een na laatste. Damn wat is dat laaste level van SS2 idioot. Echt bijna 20 minuten chaos op je scherm met honderden mannetjes... pffff. Wel erg leuk :)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS