Toon posts:

menu voor button maken

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ey,

ik heb een probleem, we zijn bezig met een site, maar nu heb ik in de lay out al de buttons gemaakt, nu willen we als we over die button gaan, dat er prsies er onder een zwart menuutje schuift, helemaal recht/strak. nu kunnen we nergens vinden hoe we dat moeten doen, ik heb al zitten zoeken onder drop down menu, menu voor buttons, en we vonden wel wat, alleen dus niet wat wij wilden. ik heb ook al zitten zoeken op http://www.w3schools.com, daar hadden ze ook wel iets staan, maar niet wat wij wilden, ik hoop dus dat iemand me kan helpen hier

grtz

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 19:42

ripexx

bibs

Er zijn zat voorbeeld scripts te vinden die kunnen wat jij beschrijft. Als je het zelf wil gaan doen moet je je verdiepen in javascript en dat is bij de buren. In html doe je dat meestal door gebruik te maken van layers (divjes) en style eigenschappen (visibility: hidden enz.). De javascript geeft dan aan dat bij een mouseover of een onclick de div zichtbaar moet worden enz enz. :)

buit is binnen sukkel

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:24

NMe

Quia Ego Sic Dico.

www.hotscripts.com zal vast wel een voorgemaakt scriptje voor je hebben. Er is vast wel een categorie voor menu's.
Aan je postgeschiedenis te zien zou je er goed aan doen eens wat FAQs te lezen voor je post, want dit topic is wederom tegen de regels. :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik heb geen idee waar het over gaat, qua taal. Verder klopt er een hele hoop niet aan je topic; zo mis ik een taal in de titel, geeft je titel niet weer wat het probleem is, horen clientside vragen thuis in Webdesign & Graphics, vraag je om kant-en-klare code, etc.

Zie verder: P&W FAQ - De "quickstart" en **** Over topictitels in P&W - Updated 9 mei 04 ****

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.