Toon posts:

wie kan mij helpen????

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallowa
heb een klien probleempje iemand heeft bij mij grabbit geinstalleerd is heel snel met downloaden en zo.
maar mijn engels is niet heb de gebruiks aanwijzing wel gelezen maar het grote pobleem is ik kan geen games downloaden. alleen maar tekstbestanden ze hebben het ook over newsgroups enzo en weet niet hoe of wat ik nu verder moet doen om games te downloaden kan iemand mij aub hepen alvast bedankt groeten dutch nav.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Klinkt als een Warez Request!

Reported!

There is no place like ::1

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-08 22:43

job

grabbit is om op newsgroepen rond te kijken en daar bestanden te downloaden.

newsgroepen zijn oorspronkelijk bedacht om berichten (tekst dus) te plaatsen en daar op te reageren...

Later bedacht men dat je er ook wel bestanden naar kon uploaden.
Wil je daar bestanden van downloaden, dan zul je naar de juiste newsgroepen moeten gaan. Bestanden kan je vinden in newsgroepen waar het woord binaries instaat :)
succes ermee.

[ Voor 9% gewijzigd door job op 16-08-2004 01:14 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:42
swampy schreef op 16 augustus 2004 @ 01:14:
Klinkt als een Warez Request!

Reported!
Games kunnen toch ook zoiets als monomoly 3 trail zijn, dat hoeft niet meteen warez te zijn maar gewoon freeware lijkt mij? :)

Airco draadloze temperatuur sensor - ClimaControl voor smarthomes. Mitsubishi, Panasonic, LG.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

eddy1980,

Wij hebben op GoT een aantal spelregels opgesteld waar een topic aan moet voldoen, jouw topic lijkt echt nergens op als we kijken naar de eisen:

- Een goede topic titel (jouw topic titel is schreeuwerig en vertelt niets over je probleem of vraag)
- Een duidelijk en helder verhaal met zo weinig mogelijk spelfouten en goed hoofdletter gebruik.
- Een overzicht van wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt.

Daarnaast is het vragen om hulp bij warez (games downloaden bv.) niet toegestaan - dit is je al eerder verteld, en je gaat hiervoor dan ook een waarschuwing krijgen. Houd je mailbox eventjes in de gaten voor meer informatie daarover :)

Dit topic is gesloten.