Toon posts:

[ME] Geen Javascript & Flash meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals iedere maand laat ik ad-aware zoeken naar spyware e.d. en laat ik norton een volledig virusscan doen.
Vorige maanden alles perfect terug in orde. Deze maand een heel deel virussen gevonden en adware. Geen probleem, gewoon verwijderen.
Maar nu zit ik met het probleem: flash bestanden laad internet explorer niet meer alsook alles van javascript is uitgeschakeld.

Reeds geprobeerd met alles aan te zetten via extra-internetopties. Standaardinstelling ook hersteld maar het probleem blijft.

Indien ik naar macromedia ga om de player voor inet explorer te installeren geeft hij aan dat deze reeds geinstalleerd is.

Tevens via microsoft website gevonden om internet explorer te laten zoeken naar fouten ed maar dit loopt telkens in de helft vast.

Heeft er iemand een oplossing?

Verwijderd

Probeer IE eens te uninstallen en daarna re-installen

Als je Outlook Express gebruikt is het niet geheel onverstandig je e-mail archive even apart te zetten (te vinden in het options menu). Om het dan later weer terug te zetten.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over IE zijn veel beter op z'n plek in Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het probleem: IE uninstallen gaat gewoon niet, zelfs met de registry truck niet, telkens komt er een foutmelding op in de stijl van "W2K????? heeft een fout veroorzaakt in kernel32"